Әдебиеттерді оқыту тәжірибесі заманауи білім беру технологияларына негізделген сабақта инновациялық оқытуды қолданған жағдайда оқытудың тиімділігі арта түсетіндігін растайды. Олар оқушының даму ерекшеліктерін ашып, оқушының жеке қасиеттерін дамытуға және танытуға, оның жеке басын қалыптастыруға, оның шығармашылық іске асыруға қабілеттілігіне ықпал ететіндігімен қызықты.
Мен өз сабақтарымда мектеп оқушыларының шығармашылығын дамытуға, көркем мәтінді қабылдау мен өңдеуге байланысты жалпы білім беру дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік беретін ақыл-ой карталарын қолданамын.
Интеллект картасы немесе ақыл-ой картасы - бұл ақпаратты графикалық түрде бейнелейтін технология; ақпаратты тиімді құрылымдауға, барлық шығармашылық қабілеттеріңді пайдалана отырып ойлауға мүмкіндік беретін құрал. Әдістің мәні жобаны іске асырудағы міндеттер, ойлар, идеялар мен қадамдар бөлінетін негізгі тұжырымдаманы анықтаудан тұрады. Әр филиалда бірнеше кіші тармақтар болуы мүмкін. Сіз барлық жазбаларға пікірлер қалдыра аласыз, бұл сізге күрделі жобада шатаспауға көмектеседі.
Биылғы жылы оқушылар ақын-жазушылардың өмірбаяндары, өмірбаяндық фактілері, олардың негізгі шығармалары, олармен бірлестіктері және шығармаларының атаулары негізінде ойша карталар жасады.
Оқушылар конспект жазуды онша ұнатпайды, ал карталармен жұмыс жасағанда көп жазудың қажеті жоқ, оны шығармашылықпен жасайсың.
Сондай-ақ жұмыс үшін пайдалы және әдеби бағыттағы ментальды карталар қызықты болды.
Ақыл-ой карталарын өздігінен құрған кезде оқудың зерттеушілік тәсілі жүзеге асырылады, оның белсенділігі принципі, оның мәні оқушы дайын формада білімді қабылдамай, оны өз жұмысының барысында «алады». Бұл бүгінгі оқушыға қажет сабақ.