«Тоқтамыс орта мектебі» КММ
Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің жекеше және көпше түрі/Қайталау
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.5.1 - дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу.
Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Жаңа білім: Білу және түсіну
Уй жұмысын тексеру
Білімді өзектендіру
Сұрақтар :
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Жұмбақ шешу алғашқы әріптерді оқу арқыл тақырыпты ашу
Қалқиып қос құлағы.
Ойын болып көкірегі,
Аула оның тұрағы./Лақ/
Бір басы үшкір сырық,
Қатар-қатар тұрып,
Күмбез сынды шеңберді,
Көкке тіктеп көтерді./Уық
№54. Тақырыбына қарап өлең мазмұнын болжа. Өлеңді мәнерлеп оқы.
Өтірік өлең
Ақ тауыққа мініп ап,
Айға кеттім зымырап.
Құйынынан тауықтың,
Кетті бұлттар ыдырап.
«Жариялау» әдісі
(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек.,кластер Бұл не себепті өтірік өлең екенін дәлелде.
Қолдану
Дәптермен жұмыс. Көркем жазу Өтірікшінің шын сөзі зая кетеді. Ай күнді жазу .
55-жаттығу ауызша
56-жаттығу өздік жұмысы
57-жаттығу .Жаңылтпашты жатқа жаз./дәптерлерін ауыстырып тексеру
60-жаттығу Суреттегі аспаптардың атын көпше түрде жаз.
Сергіту сәті:
«Керісіншелер елі».
Мақсаты: Ойша әрекет ету қабілетін жаттықтыру.
Жаттығудың жүргізілуі: балалар шеңбер бойына отырады. Жетекші үш әріптен тұратын сөзді айтып, допты лақтырады. Допты ұстаған ойыншы әріптерді кері атайды (күн-нүк, көз-зөк, сан-нас). Аударылған сөздердің мағынасы болмауы мүмкін. Ойынның күрделенуі сөздің ұзақтығына байланысты.
(күн-нүк, көз-зөк, сан-нас, күш-шүк, жіп-піж, қар- рақ, бас-саб, бір-ріб, бес-себ, шар-раш, доп-под.
Аяқталуы Сабақты бекіту.
Қосымша : Мюнстенберг әдістемесінің үлгісі Көптеген әріптердің арасында тұтас сөздер бар. Сіздің міндетіңіз: тез оқып отырып, сол сөздердің астын сызуыңыз керек.
Вншағашшедышыршанемоедарынжаотанымдплпоқуогшнәтижелдплджылоллдмектеплдол
ғылымолплдәлеуметлдлоқушыолаплкөрушгдзейінждыжэхзппбалашещзбілімгещскезеңолвщк
міндетлдыжоблыспнущдамытузелжойындвщшәрекетопгпедагогжвщшуақытжхухбасшыолпагшуаақлдазжылущлдхтәжірибезхкндтдтұқымырщқұралдыушзпсезімдлаплпсыныпдмдвшввхат
Дұрыс жауаптар:
Ағаш,шырша,дарын,таным,оқу,нәтиже,жыл,мектеп,ғылым,әлеумет,оқушы,көру,зейін,бала,білім,кезең, міндет,облыс,дамыту,ойын,әрекет,педагог,уақыт,
басшы,,атақ,тәжірибе,тұқым,құрал,сезім.
Зат есімді жекеше көпше түрінде оқы
Ағаш- ағаштар
Шырша-шыршалар
Мектеп- мектептпр
Бала –балалар
Педагог- педагогтар
Басшы –басшылар
Кері байланыс
«Білім қоржыны» кері байланыс
Зат есімді жекеше көпше түрінде оқып, тиісті қоржынға сал.
Ағаш- ағаштар
Шырша-шыршалар
Мектеп- мектептпр
Бала –балалар
Педагог- педагогтар
Басшы –басшылар
Бағдарша арқылы бағалау
Үйге тапсырма:№бет 60 жаттығу 58 бет