Сабақ № 84/9
Сабақтың тақырыбы: Олимпиада жеңімпаздары- біздің мақтанышымыз |
Мектеп: Тоқтамыс орта мектебі | |||
Күні: 10. 02. 2017 |
Мұғалім есімі: Ахмет Ақлима Тұрсынқызы | |||
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: | ||
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Қазақстанның олимпиада жеңімпаздарын анықтайды, қысқы және жазғы олимпиада ойындарының айырмашылықтарын анықтайды | |||
Табыс критерийлері |
Барлық оқушылар: Мәтінді мәнерлеп оқиды | |||
Оқушылардың басым бөлігі: мәтін бойынша кластер құрайды | ||||
Кейбір оқушылар: Қазақстанның олимпиада жеңімпаздарын анықтайды | ||||
Тілдік мақсат
|
үй жұмысына жауап береді, спорт тақырыбына байланысты сұрақтарға жауап береді, олимпиада жеңімпаздары жайлы презентациямен танысады, топта кластер құрайды, жұппен жұмыс жасайды, жеке жұмыс жасайды | |||
Негізгі сөздер мен тіркестері | ||||
. | ||||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | ||||
Талқылауға арналған мақсаттар: | ||||
Қандай Қазақстандық олимпиада жеңімпазадарын білесіңдер? | ||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | ||||
кластер құрап жазады, сөйлемдердің етістіктерін болымсыз формада жазады, көп нүктенің орнына керекті сұраулық шылауды қойып жазады | ||||
Жоспар |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар | ||
Басталуы |
–Кіріспе: І. сыныпта қалыпты ахуал тудыруға әрекет ету Психологиялық тренинг
|
| ||
Ортасы:
|
І. Үй тапсырмасын сұрау
ІІ. Сабаққа мақсат қою: Балалар бүгінгі сабақ тақырыбы бойынша біз не үйренуіміз мүмкін? -Сабақ барысында қандай жұмыстар жасалуы мүмкін? - Бүгінгі сабақтан не күтесіңдер?
ІІ. «Доп лақтыру» әдісі бойынша спорт тақырыбы бойынша сұрақ-жауап жүргізу
Волейбол және футбол доптарының көмегімен екі топқа бөлу
«Топтық жұмыс» 1-тапсырма. «Қысқы олимпиадалық ойындар» және «жазғы олимпиадалық ойындар» деген екі мәтін бойынша кластер құрап жазу
Ф.б: түрлі түсті карточкалар бойынша
«Жұптық жұмыс» 2-тапсырма. Сөйлемдердің етістіктерін болымсыз формада жазады Мен күн сайын спортпен шұғылданамын. Мен жүзу үйірмесіне қатысамын. Біз бүгін жеңіл атлетика үйірмесіне барамыз. Досым Г.Головкин туралы көп біледі. Мен спорт туралы шығарма жаздым.
Ф.б: смайликтер арқылы
Жеке жұмыс 3-тапсырма. Көп нүктенің орнына керекті сұраулық шылауларды қойып жазыңдар Сен олимпиада ойындары туралы білесің ...? Саған футбол туралы мәлімет керек ... ? Бүгін жүгіруден жарыс бола ...? Досың шахмат ойнай алады ...? Амаман бәйге ұлттық спорт ...?
Ф. б: өзара тексеру, критерий бойынша
Оқулықпен жұмыс: мәтінді оқып, срақтар құраңдар
|
презентация
оқулық, сөздік, А3 қағазы, маркерлер, доптар, үлестірмелі қағаздар
| ||
Аяқталуы |
Рефлексия. «БББ» Бағалау Үйге : 136-бет, 1-тапсырма, мазмұндау |
| ||
рефлексия
|
|
| ||
«Оқушыларға патриоттық
тәрбие беру» әдістемелік тақырыбы бойынша
5-сыныпта қазақ тілінен өткен
ашық сабақтың талдауы
Сабақтың тақырыбы: Олимпиада жеңімпаздары- біздің мақтанышымыз.
Мақсаты: Қазақстандық олимпиада жеңімпаздарымен таныстыру, қысқы және жазғы
олимпиадалық ойындар, спорттың түрлері жайлы түсініктерін жетілдіру; топта және
жұпта жұмыс жасауға төселдіру; олимпиада
жеңімпаздарын мақтан тұтуға тәрбиелеу.
Түрі: бекіту сабағы
Ресурстар: АКТ, портреттер, үнтаспа, А3, фломастер, маркерлер, үлестірме
қағаздар (мәтіндер), бағалауға арналған түрлі түсті карточкалар, смайликтер,
доп, топқа бөлуге арналған доптың суреттері
Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
1.
Сәлемдесу.
2.
Психологиялық ахуал туғызу
3.
Сабақтың мақсатын анықтау
ІІ. Үй жұмысын тексеру
Спорт туралы жаттаған өлеңдерін жатқа айтты.
Ф. б: мұғалімнің ауызша мадақтауы
ІІІ. Өткенді пысықтау. «Спорт»
тақырыбы аясында оқушылар бір –біріне доп лақтырып, сұрақ-жауап жүргізді
ІҮ.Жаңа сабақ
1.
Дәптермен жұмыс. Бүгінгі күнді және
сабақтың тақырыбын жаздырып қойдым.
2.
Қазақстанның олимпиада
жеңімпаздары жайлы презентация ұсынылды
3.
Топтық жұмыс ұйымдастырылды. Алдымен,
оқушыларды футбол және баскетбол суреттерін тарата отырып, екі топқа бөліп
алдым. Әр топқа қысқы және жазғы
олимпиада ойындары туралы мәтіндер
ұсынылды. Бұл тапсырмада оқушылар мәтін бойынша ең маңызды деген мәліметтерді
жазу арқылы өздерінің функционалдық сауаттылықтарын көрсетті. Топ басшылары
шығып құраған тірек сызбаларын қорғады.
Ф.б: әр топ мүшесінің түрлі түсті қағаздар арқылы
бағалаулары болды. Әр оқушы қойған бағаларына ауызша талдау жасап берді.
4. Келесі тапсырманы жұпта
орындады. Оқушыларға тарау бойынша меңгерілген
етістіктің болымсыз түріне байланысты тапсырма берілді. Онда сөйлемдердің етістіктерін болымсыз формада
жазды.
5. Келесі тапсырмада
оқушылар көп нүктенің орнына сұраулық демеуліктерді қойды.
6. Сабақ соңында оқушыларға
«Білемін. Білдім. Білгім келеді»
рефлексиясы берілді.
Сабақ соңында мұғалім өзінің сабақ бойынша қойылған
бағаларына талдау жасады.
Пән мұғалімі:
Ахмет А. Т