"Ақмола облысы білім басқармасыңын Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Тоқтамыс ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Токтамыс отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Математика пәнінен ашық сабақ 4- сынып Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы санға жазбаша көбейту тәсілі

21.03.2017

Математика пәнінен ашық сабақ 4- сынып

Сабақтың  тақырыбы:  Екі таңбалы санға жазбаша көбейту тәсілі

Мақсаты: оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша

көбейту тәсілін үйрету; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс

сөйлеуді, функционалдық сауаттылықты білуін дамыту,балаларды ақыл-ой, еңбек

тәрбиесіне баулу, пәнге деген 

сүйіспеншлігін ояту.

 

Сабақтың түрі:  аралас сабақ   

Әдісі 

түсіндіру, көрсету,зерттеу, талдау, өзіндік.

Көрнекілігі: 

қосымша тапсырмалар, жазылған үлестірмелер.

Сабақтың барысы

Ұйымдастыру

кезеңі

 

Психологиялық дайындық

 

Күннен, жерден нәр алған

Біз – өмірдің гүліміз

Есептерден басталған

Сәтті болсын күніміз.



Математика керек әр күнге,

Математика қажет өмірде

Математиканы оқимыз

Миымызға тоқимыз .

 

 

Үй  тапсырмасын тексеру.

Тірек білім ,

білік,дағдыны белсендіру., өткен сабақты қайталау.  

 

А)1-ден  10  дайін 

ауызша санап  қолмен

керісінше  10-нан  1-ге дейін сандарды жазу /тақтаға

1          2           3            4          5                6          7           8         9      

10

10        9           8            7          6               5           4           3         2      

1

 

Ә) қайталау екі таңбалы санға  көбейту және бөлу/ үлестірме

90:18=5               72*2=144

84:21=4      76*20=1520

 

Мақсат қою кезеңі. Сабақтың тақырыбы мен

мақсатын хабарлау.Бағалау парағын үлестіру, сәттілік тілеу

 

Көркем жазу

.   345  

сандарынан  үш таңбалы сандар

жазу.

Жаңа сабақ

/тақырыпты  ай күнді жазу.

 

 

1-кезең . Оқулық, тақырып бойынша жұмыс

 

  №1тақтаға 

135*3=405                      296*2=592                  76*2=152

135*30=4

050                

296*20=5 920            

76*20=1 520

№2 тапсырма  түсіндіру, (ә) тақтаға орындау

 

Түсіндіру.

ә)

345∙34=11730

 

983 ∙31=30473

 

 

234∙34=7956

 

СЕРГІТУ СӘТІ

 

 

 

№3 /үлестірме б/ша 

өздік жұмысы

40+38= 78 км      

78*2=156 км                  

78*3=234 км                  

4*312=312

 

Қозғалыс уақыты

1 сағ

2 сағ

3 сағ

4 сағ

Теплоходтардың арақашықтығы

78 км

156 км

234 км

312 км

 

 

№4 есеп оқушылармен талдай отырып шығару .

/тақтаға  4- сынып

V¹=70 км/сағ

V²=60 км/сағ

S=260км

t =? Сағ

Шешуі: 70км/сағ+60 км /сағ=130 км/сағ

t =260 км: 130 км/сағ=2 сағ/  

Жауабы: 2 сағаттан кейін кездеседі.

 

 

2-кезең. Ойлы болсаң озарсың!   PISA  халықаралық зерттеуінің

тапсырмалары:

 

 

А)Балнұр

 бөлменің

бұрышына қорапшалар жинай бастады. Қорапшалардың өлшемдері бірдей. Ол неше

қорапша пайдаланды?




А) 25 В) 19 С) *18 D) 13         3*4=12+6=18


 

Ә) Стадионның жүгіру жолында

2 спортшы жүгірді. Қайрат 2 км, ал Асан сондай уакытта 3 км жүгірді. Қайрат 6

км жүгірді, сонда Асан қанша километр жүгірді.

Жауабы:  7 км   

 

 

 

Қорытынды: Бүгін сабақта не білдік? 

Рефлексия

-Сендерге

қандай тапсырма ұнады?

-Қандай тапсырманы орындауда қиналдыңдар?

 

3-кезең .Өзіңді

бағалау./Алма ағашына алмалар жапсыру.

Жасыл  түс –бәрін түсіндім, маған сабақ ұнады.

 Қызыл түс-маған қиын болды, мен ештеме

түсінгенім жоқ

Сары түс – мен өзіме

сенімсізбін, әлі толықтырып білуім керек.

Просмотров: 1575


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст