Сабақ: қазақ тілі № 91/5 |
Мектеп: Тоқтамыс орта мектебі | ||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 23.02.2017 |
Мұғалімнің аты-жөні: Алтынтурина А.У. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: | |||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Қасиетті Түркістан | |||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты
|
Тақырып бойынша өз ойын айтуға, сөйлесуге, жаңа сөздерді қатыстырып сөйлемдер құрауға, тапсырмалар орындауға, сурет бойынша сұрақтарға жауап беруге, сауатты жазуға үйрену | ||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу нәтижесі:
|
Тақырып бойынша сөздер мен сөз тіркестерін біледі, пікірлеседі, әңгімелейді, сурет бойынша сұрақтарға жауап береді, сөйлемдер құрайды, сауатты жазады. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Табыс критериі |
Барлық оқушылар істейтін болады: мәтін оқиды,Түркістан туралы айтады, тапсырмалар орындайды | ||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көбі істейтін болады: болжалды келер шақ етістікті жіктейді, сурет бойынша сұрақтарға жауап береді, сөйлем құрап жазады. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар істейтін болады: тапсырмаларды өз бетінше дұрыс орындайды, топтық жұмыста белсенділік танытады. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар |
Салыстыру, жобалау, есте сақтау, сұрақ-жауап | ||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар | |||||||||||||||||||||||||||||||
Кезеңдері Уақыты |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс тапсырмалар |
Модульдер Дерек көздері | |||||||||||||||||||||||||||||
Басы 5 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Шаттық шеңберін құру. «Жылы лебіз айту» тренингіге қатысады. Аман болып бәріміз Атсын күліп таңымыз! Оқып-біліп өсейік, Сұлу болып жанымыз. Бүгінгі сабақта не білу керекпіз? Табыс критериі |
Оқытуды басқару және көшбасшылық | |||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 33-35 мин
|
Миға шабуыл өткен тақырыппен байланыста сұрақ-жауап ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Автор орындығы. 149-150 беттер 1,8-тапс. ІІІ. Жаңа тақырып. Сабақтың мақсаттарымен, тапсырма түрлерімен, бағалау өлшемдерімен таныстырамын. 1.Қызығушылықты ояту. Интерактивті тақтадағы суретке назар аударыңыздар. 1-тапсырма. Суретке қарап сұрақтарға жауап беріңдер. - Бұл суретте не бейнеленген? - Түркістан Қазақстанның қай аймағында орналасқан? - Бұл қалада қандай тарихи ескерткіштер бар? - Қожа Ахмет Йасауи кім? 2.Жазылым. 2-тапсырма. Тақтада берілген синоним сөздермен сөйлемдер құрастырыңыздар. Үлестірме қағаздар таратамын. Көне – ескі, қала – шаһар, ғасыр – дәуір, қасиетті – киелі, дүние – әлем, аймақ – өлке, кесене – ғимарат, мекендеу-тұрақтау. Сынып оқушыларын геометриялық фигуралар арқылы екі топқа бөлемін. 3. Топтық жұмыс. 4-тапсырма. Мәтінді екі бөлікке бөліп екі топқа таратамын. Мәтінді кластер арқылы әңгімелеңіздер. (Постер таратамын) 4. Жазылым. 7-тапсырма. Етістіктерді болжалды келер шақта жіктеп жазыңдар. Орналасу, келу, шерту, тұру. 5. Әр топ тақырып бойынша бір – біріне сұрақтар дайындайды. - Түркістан қандай қала? - Сіз Түркістан қаласында болдыңыз ба? - Түркістанда кімнің кесенесі бар? - Түркістанға келгендер қайда барады? - Түркістанға барғың келе ме? - Түркістан туристік қала ма? |
СТОү Оқытуды басқару және көшбасшылық
Диалог
ТжДБО
ОмОЖТ
СТОү
Диалог | |||||||||||||||||||||||||||||
Соңы 5мин |
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма беру. 151-153 беттер 8-тапсырмалар. Рефлексия Бағалау баспалдағы бойынша кері байланыс Бағалау
|
Кері байланыс ОүБжОБ | |||||||||||||||||||||||||||||
Дереккөздер және жабдықтар: суреттер, үлестірмелі қағаздар, фламастер, маркер, стикер, А3 қағазы, бағалау парағы | |||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақтың/ оқытудың мақсатын іске асыру мүмкін болды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақта оқыту атмосферасы, үйренушілер ортасы қандай болды? Мұғалімнің жоспарлаған оқытуды дифференциациялауы жақсы іске асты ма? Сабақтың әр кезеңіне бөлінген уақытты ұстандым ба? Сабақ жоспарында мен нені іске асырдым, нені өзгерттім?
Неліктен? |
Оқытудың мақсаты іске асырылды. Сабақта оқушылар жеке, топта жұмыс жасады. Синонимдік қатармен сөйлемдер құрады, топта мәтін бойынша жоба құрап, жобаларын қорғады. Берілген етістіктерді болжалды келер шақта жіктеп жазды. Үйренушілер ортасы ұйымшылдық көрсетіп, бірлесіп жұмыс істеді. Жоспар бойынша оқытуда диффененциациалау жақсы іске асты. Сабақтың әр кезеңіне бөлінген уақытты ұстандым. Сабақта жоспар бойынша психологиялық ахуал қалыптастырдым, өткен сабақпен байланысты «миға шабуыл» сұрақ-жауап өткізіп, үй тапсырмасы тексерілді. Оқушыларға бағалау парағы таратылып, әр тапсырмадан кейін өзін-өзі бағалау тапсырылды. Синонимдік қатармен сөйлемдер құрастырылды. Геометриялық фигуралар арқылы сынып оқушылыры екі топқа бөлініп, мәтін бойынша жоба құрап, жобаларын тақтаға шығып қорғады. Грамматикалық тақырып бойынша болжалды келер шақтағы етістікті жіктеп жазды. Әр топ бір-біріне тақырып бойынша сұрақ қойып, жауап берді. Сабақты қорытындылап, үйге тапсырма берілді. Табыс баспалдағы бойынша кері байланыс жасалды. Бағалау парақтары жинап алынып, бағаланды. |