"Ақмола облысы білім басқармасыңын Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Тоқтамыс ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Токтамыс отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

5 кл обновлёнка каз яз

07.10.2017

Саб. рет

саны

Сабақтың

тақырыптары

Оқу мақсаттары

Сағ.

саны

Мерзімі

Түзету

1. Отбасындағы 

дәстүрлер мен мерекелер

1/1

Қазақ отбасынның дәстүрлері

 

 

5.Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау.

 

1

 

 

2/2

Қазақ отбасынның дәстүрлері

 

5.А2 Қазақша амандасу 

мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану.

1

 

 

3/3

Атам төрде отырады

5.ТБ1 .1 

Мәтіндерден жалпы және жалқы 

есімдерді ажырата 

білу,жалғау  түрлерін дұрыс

жалғау.

1

 

 

4/4

Атам төрде отырады

5.3.3.1 - фольклорлық

және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау

1

 

 

5/5

Табалдырықты баспа!

5.О1 Мәтіндегі негізгі 

ақпаратты анықтау.

1

 

 

6/6

Табалдырықты баспа!

 

5.2.3.1 - ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың

дыбысталуын,  үндестік заңын ескеріп

айту;

 

1

 

 

7/7

«Тоқта,ботам атаң келеді артыңда....»

5.1.3.1 - күнделікті

тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын

түсіну

1

 

 

8/8

«Тоқта,ботам атаң келеді артыңда....»

5.2.5.1 - берілген

сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу

1

 

 

9/9

Атам бата береді

5.1.1.1 - тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау;

 

1

 

 

10/10

Атам бата береді

5.3.3.1 - фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби

шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау

1

 

 

11/11

Әкеліңіз,көмектесейін!

5.2.5.1 - берілген

сұрақты дұрыс түсініп, лайықты  жауап

беру, шағын диалогке қатысу

1

 

 

12/12

Әкеліңіз,көмектесейін!

5.4.4.1 - мәліметтерді  жинақтай отырып,  тақырып бойынша постер жасау

1

 

 

13/13

Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім ?

5.Ж2 Эссе құрылымын сақтай отырып,адамды, табиғатты

,белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу.

1

 

 

2. Мектеп өмірі. Әдепті бала-арлы бала

 

14/1

Менің мектебім

5.ТБ1.2 Лексикалық 

мағынасы жағынан заттың түрін,түсін сапасын білдіретін сын есімдерді

ажырата білу,жазба ,ауызша жұмыстарды қолдану.

 

1

 

 

15/2

 

 

 

Менің мектебім

5.Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және

нақты ақпаратты анықтау.

 

 

 

1

 

 

16/3

Қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті екінші қабатта

5.ТБ1.2 Лексикалық 

мағынасы жағынан заттың түрін,түсін сапасын білдіретін сын есімдерді

ажырата білу,жазба ,ауызша жұмыстарды қолдану.

 

1

 

 

17/4

Қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті екінші қабатта

5.Ж4 Мәліметтерді жинақтай отырып ,тақырып бойынша

постер жасау.

1

 

 

18/5

Сүйікті жазушы

5.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау

1

 

 

19/6

Сүйікті жазушы

5.2.5.1 - берілген

сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу

1

 

 

20/7

Қожа –әдепті бала

5.А3 Ауызша 

мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың  дыбысталуын , үндестік заңын ескеріп айту.

 

1

 

 

21/8

Жанар -ақылды қыз

5.4.4.1 - мәліметтерді  жинақтай отырып,  тақырып бойынша постер жасау

1

 

 

22/9

Қожа мектепте

5.О5 Қосымша 

ақпарат  көздерінен

тақырыпқа  байланысты  мәліметтерді ала білу

1

 

 

23/10

Қожа мектепте

5.2.5.1 - берілген

сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу

 

1

 

 

24/11

Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім?

5.Ж2 Эссе құрылымын сақтай отырып,адамды, табиғатты белгілі

бір оқиғаны сипаттап жазу.

1

 

 

25/12

1.Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер . 2.Мектеп

өмірі.Әдепті бала арлы бала достарым.

Жиынтық бағалау

Екі бөлім бойынша алған білімдерін саралау

1

 

 

 

 

 

 

 

3. Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі.

26/1

Қызыл кітап

5.А5.Берілген сұрақты дұрыс түсініп лайықты жауап беру

,шағын диалогке қатысу.

 

1

 

 

27/2

Қызыл кітап

5..Т3 Күнделікті 

тұрмыстық тақырыптарға байланысты 

жаңа  сөздер мен тірек сөздердің

мағынасын түсіну

1

 

 

28/3

Қызғалдақты сақтайық!

5.Ж3.Жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын

қолданып жазу

 

1

 

 

29/4

Қызғалдақты сақтайық!

5.ТБ2 Ресми стильдің 

тілдік ерекшеліктері  мен

талаптарын дұрыс  қолдана

отырып,хабарлама , хабарландыру ,хат жазу.

1

 

 

30/5

Қасқыр мен тиін

5.А6. Тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды

сипаттау

 

1

 

 

31/6

Қасқыр мен тиін

5.О3 Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби

шығармаларды түсіну,тақырыбын анықтау.

1

 

 

32/7

«Қазақстан барысы»(мультфильм негізінде)

 

5.Ж1 Ресми стильдің тілдік  ерекшеліктері  мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама,

хабарландыру ,хат жазу.

 

1

 

 

33/8

«Қазақстан барысы»(мультфильм негізінде)

5.Т6. Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде

сұрақтарға жауап беру

 

1

 

 

34/9

Түлкі мен қырғауыл

5.О3 Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби

шығармаларды түсіну,тақырыбын анықтау.

1

 

 

35/10

Түлкі мен қырғауыл

5.А6. Тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды

сипаттау

 

 

 

 

36/11

Тауда мекендейтін аң -құстар

5.О2 А1 Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді

олардың  

синонимдерімен,антоним,омонимдермен қатар қолдану,ойын жеткізе білу.

 

1

 

 

37/12

Тауда мекендейтін аң -құстар

5.Ж1  Ресми

стильдің тілдік  ерекшеліктері  мен талаптарын дұрыс қолдана

отырып,хабарлама,хабарландыру ,хат жазу.

 

 

1

 

 

38/13

3.Қазақстандағы жан –жануарлар мене өсімдіктер әлемі. Жиынтық бағалау

Қазақстандағы жан –жануарлар мене өсімдіктер әлемі

тарауы бойынша алған білімдерін саралау

 

 

 

39//14

Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім ?

5.Т2 Тыңдалған 

мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.

1

 

 

40/15

Тоқсандық жиынтық

бағалау

 

 

 

 

4. Ежелгі көшпенділер мәдениеті

41/1

Көшпелілер 

туралы  түсінік

Т.Б 1 Есімдіктердің 

мағыналарына қарай жіктелуін ажырата алу

1

 

 

42/2

Көшпелілер туралы түсінік

5. А1 Тақырып бойынша меңгерген  жаңа сөздерді олардың

синонимдерімен,антоним,омонимдермен қатар қолдану,ойын жеткізе білу.

 

1

 

 

43/3

Көшпелілер жауынгер халық

 

5.Ж4.Мәліметтерді 

жинақтай отырып,  тақырып

бойынша постер жасау.

 

1

 

 

44/4

Көшпелілер жауынгер халық

5.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және

нақты ақпаратты анықтау.

 

1

 

 

45/5

Тұмар (Томирис) туралы аңыз

5.Т5. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі

тақырыпты анықтау.

 

1

 

 

46/6

Тұмар (Томирис) туралы аңыз

5.О3. Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби

шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау

 

1

 

 

47/7

Аңыз патшайым

5.Ж5. Жазба жұмыстарында   сөйлем соңында

қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

1

 

 

48/8

Аңыз патшайым

5.О2. Хат мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау

1

 

 

49/9

Алтын адам

5.А3. Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл

дыбыстардың дыбысталуын,  үндестік

заңын ескеріп айту

 

1

 

 

50/10

Алтын адам

5.Т2. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және

нақты ақпаратты анықтау

 

1

 

 

51/11

Нәтиже сабақ .Мен не 

үйрендім?

5.ТБ1.3. Сан есім (бірліктер, ондықтар, жүз, мың)

атауларын білу, орынды қолдану

 

1

 

 

52/12

Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім?

5.2.1.1 - тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді

олардың  синонимдерімен, антоним,

омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу

1

 

 

53/13

Ежелгі көшпенділер мәдениеті.

Жиынтық бағалау

Бөлім бойынша алған білімдерін бақылау

1

 

 

5. Су- тіршілік 

көзі

54/1

Сусыз өмір жоқ!

 

5.Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау.

 

1

 

 

55/2

Сусыз өмір жоқ!

5.Т5 Тірек сөздер,жетекші  сұрақтар арқылы негізгі  тақырыпты анықтау.

1

 

 

56/3

Судың маңызы.

5.А4. Шағын көлемді  мәтіндердің мазмұнына жоспар құру,  соған сүйеніп баяндау

 

1

 

 

57/4

Судың маңызы.

5.4.4.1 - мәліметтерді  жинақтай отырып,  тақырып бойынша постер жасау

1

 

 

58/5

Судың пайдасы

5.3.6.1 - тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде

көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру

1

 

 

59/6

Судың пайдасы

5.А6 Тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды

сипаттау.

1

 

 

60/7

Қазақстан көлдері.

5.Т1. Тақырыпты тірек сөздер

арқылы болжау

1

 

 

61/8

Қазақстан көлдері.

5.О6 Тақырып 

бойынша үйренген сөздерін қолдана 

отырып,мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын   білдіру.

1

 

 

62/9

Сырда туған 

Сырдың ұлы

5.2.5.1 - берілген

сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу

1

 

 

63/10

Сырда туған 

Сырдың ұлы

.О3 Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби  шығармаларды түсіну,тақырыбын анықтау.

 

1

 

 

64/11

Сырдың сұлу өзені

5.Ж2 Эссе құрылымын сақтай отырып ,адамды ,табиғатты

,белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу.

1

 

 

65/12

Сырдың сұлу өзені

5.А4 Шағын көлемді 

мәтіндердің  мазмұнына

жоспар  құру,соған сүйеніп баяндау.

1

 

 

66/13

Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім?

5.Ж4 Мәліметтерді жинақтай отырып ,тақырып бойынша

постер жасау.

1

 

 

67/14

Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім?

5.2.1.1 - тақырып

бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың 

синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе

білу

 

 

 

68/15

5.Су –тіршілік көзі

Жиынтық бағалау

5.ТБ1.3 Сан есім (бірліктер,ондықтар,жүз,мың) атауларын

білу,орынды қолдану.

1

 

 

6. Әлемдегі ірі кітапханалар

69/1

Кітап-бағалы сыйлық.

 

5.Т4Фольклорлық 

және шағын көлемді  көркем

әдеби  мәтіндердің мазмұнын түсіну.

 

1

 

 

70/2

Кітап-бағалы сыйлық.

 

5.О3 Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби  шығармаларды түсіну,тақырыбын анықтау.

 

1

 

 

71/3

Ұлттық кітапхана

 

5.Ж5Жазба жұмыстарында 

жалғаулардың  ерекшелігін

ескеріп ,үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс  жазу;сөйлем соңында  қойылатын 

тыңыс белгілерді орынды қолдану.

1

 

 

72/4

Ұлттық кітапхана

 

 5.2.5.1 - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап

беру, шағын диалогке қатысу

 

1

 

 

73/5

 

Ірі кітапханалар

 

5.А5 Берілген сұрақты дұрыс түсініп лайықты жауап беру

,шағын диалогке қатысу.

 

1

 

 

74/6

Ірі кітапханалар

.О3 Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби  шығармаларды түсіну,тақырыбын анықтау.

 

1

 

 

75/7

Абай.Ғылым таппай мақтанба.

5.2.5.1 - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап

беру, шағын диалогке қатысу

1

 

 

76/8

Абай.Ғылым таппай мақтанба.

5.ТБ1.5 Болымды ,болымсыз етістіктерді ауызша және  жазба жұмыстарда орынды қолдану.

1

 

 

77/9

Абай.Ғылым таппай мақтанба.

5.2.5.1 - берілген

сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу

1

 

 

78/10

Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім?

5.4.2.1 - эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір

оқиғаны сипаттап жазу; 

 

1

 

 

79/11

Тоқсандық жиынтық

бағалау

 

 

 

 

7. Денсаулық-зор байлық

80/1

Дәрігердің қабылдауында

5.Т4 Фольклорлық 

және шағын көлемді  көркем

әдеби  мәтіндердің мазмұнын түсіну.

1

 

 

81/2

Дәрігердің қабылдауында

 5.2.5.1 - берілген

сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу

1

 

 

82/3

Дәрумендер -денсаулық кепілі

5.А4 Шағын көлемді 

мәтіндердің  мазмұнына жоспар

құру,соған сүйеніп баяндау.

1

 

 

83/4

Дәрумендер -денсаулық кепілі

5.О1 Мәтіндегі негізгі 

ақпаратты анықтау

 

1

 

 

84/5

Ең үлкен байлық

5.Ж2 Эссе құрылымын сақтай отырып,адамды ,  табиғатты ,белгілі бір оқиғаны сипаттап

жазу.

1

 

 

85/6

Ең үлкен байлық

5.ТБ1.6 Мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және  жазба жұмыстарда орынды қолдану.

1

 

 

86/7

Ас –адамның арқауы.

5.1.2.1 - тыңдалған

мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау

1

 

 

87/8

Ас –адамның арқауы.

5.О2 Хат,хабарлама ,жарнама мазмұның түсіну , стильдік

ерекшелігін анықтау.

1

 

 

88/9

Фастфудтың зияны

5.О1 Мәтіндегі негізгі 

ақпаратты анықтау

 

1

 

 

89/10

Фастфудтың зияны

 

5.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа

байланысты мәліметтерді ала білу

 

 

 

 

 

 

 

90/11

Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім?

5.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну

және нақты ақпаратты анықтау

1

 

 

91/12

Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім?

5.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну

және нақты ақпаратты анықтау

1

 

 

92/13

7. Денсаулық- зор байлық.

Жиынтық бағалау

Бөлім бойынша алған білімдерін саралау

1

 

 

8. Менің 

тәуелсіз  елім

93/1

Тәуелсіз елім -Қазақстан

5.Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну

және  нақты ақпаратты анықтау.

1

 

 

94/2

Тәуелсіз елім -Қазақстан

5.А2 Қазақша амандасу 

мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану.

1

 

 

95/3

Тәуелсіздік нышандары

5.А1 Тақырып бойынша меңгерген  жаңа сөздерді

1

 

 

96/4

Тәуелсіздік нышандары

олардың синонимдерімен,антоним,омонимдермен  қатар қолдану,ойын жеткізе білу

1

 

 

97/5

Тәуелсіздік нышандары

5.4.2.1 - эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір

оқиғаны сипаттап жазу; 

 

1

 

 

98/6

Тәуелсіздік 

символы –ұлттық  теңге.

5.А2 Қазақша амандасу 

мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану.

1

 

 

99/7

Тәуелсіздік 

символы –ұлттық  теңге.

5.О5 Қосымша 

ақпарат  көздерінен тақырыпқа

байланысты  мәліметтерді ала білу.

1

 

 

100/8

Тәуелсіз елдің Астанасы

5.Ж1 Ресми стильдің тілдік  ерекшеліктері  мен 

талаптарын дұрыс қолдана  отырып,

хабарлама, хабарландыру ,хат жазу. жазба,ауызша жұмыстарда қолдану.

1

 

 

101/9

Тәуелсіз елдің Астанасы

5.1.2.1 - тыңдалған

мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау

1

 

 

102/10

Тәуелсіз елдің Астанасы

5.2.5.1 - берілген

сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу

1

 

 

103/11

«Алтын қадам »әдеби 

сыйлығының жеңімпазы.

5.3.5.1 - қосымша

ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу

1

 

 

104/12

«Алтын қадам »әдеби 

сыйлығының жеңімпазы.

5.2.3.1 - ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың

дыбысталуын,  үндестік заңын ескеріп

айту;

 

1

 

 

105/13

Уа,Еркіндік ! Сенсің 

менің ең ғажайып өлеңім.

5.А4. Шағын көлемді  мәтіндердің мазмұнына жоспар құру,  соған сүйеніп баяндау

 

1

 

 

106/14

Уа,Еркіндік ! Сенсің 

менің ең ғажайып өлеңім.

5.2.5.1 - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап

беру, шағын диалогке қатысу

1

 

 

107/15

Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім?

5.О2 Хат,хабарлама ,жарнама мазмұның түсіну , стильдік

ерекшелігін анықтау.

1

 

 

108/16

Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім?

5.Ж1 Ресми стильдің тілдік  ерекшеліктері  мен 

талаптарын дұрыс қолдана 

отырып, хабарлама, хабарландыру ,хат жазу. жазба,ауызша жұмыстарда

қолдану.

1

 

 

9. Аспан әлемінің құпиясы

109/1

Аспан әлемі

5.Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау.

 

1

 

 

110/2

Аспан әлемі

5.Т3 Күнделікті 

тұрмыстық тақырыптарға байланысты  

жаңа  сөздер мен тірек сөздердің

мағынасын түсіну.

1

 

 

111/3

Аспан әлемін зерттеген ұлы көшпенділер.

5.А3 Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі  төл дыбыстардың дыбысталуын ,үндестік заңын

ескеріп

1

 

 

112/4

Аспан әлемін зерттеген ұлы көшпенділер.

айту.

5.О6 Тақырып бойынша үйренген  сөздерін қолдана

1

 

 

113/5

Аспан әлемін зерттеген ұлы көшпенділер.

отырып ,мәтінде көтерілген мәселеге  өз көзқарасын білдіру.

1

 

 

114/7

Жұлдызды аспанның құпиясы

5.Ж3 Жазба жұмыстарында сипаттау,бейнелеу құралдарын

қолданып жазу.

1

 

 

115/8

Жұлдызды аспанның құпиясы

5.ТБ2 Лексикалық мағынасы  жағынан заттың түрін ,түсін сапасын

білдіретін  сын есімдерді  ажырата 

білу,жазба, ауызша жұмыстарда қолдану.

1

 

 

116/9

Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім?

5.2.3.1 - ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың

дыбысталуын,  үндестік заңын ескеріп

айту;

 

1

 

 

117/10

Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім?

5.4.2.1 - эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір

оқиғаны сипаттап жазу; 

 

1

 

 

10. Компьютердің тілін табу- өнер

118/1

Компьютер қалай пайда болды?

5.Т5 Тірек сөздер,жетекші  сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау.

1

 

 

119/2

Компьютер қалай пайда болды?

5.Т6 Тыңдалым материалдарының  мазмұны негізінде  сұрақтарға жауап беру.

1

 

 

120/3

«Өнер білім бар жұрттар...»

5.А6  Тірек

сөздерді дұрыс қолданып 

иллюстрацияларды сипаттау.

1

 

 

121/4

«Өнер білім бар жұрттар...»

5.3.5.1 - қосымша

ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу

1

 

 

122/5

Менің электронды поштам

5.О4 Мәтіндердің 

тақырыбын ,мазмұндық құрылымын салыстыру.

1

 

 

123/6

Менің электронды поштам

 5.Ж4  Мәліметтерді жинақтай отырып ,тақырып  бойынша постер жасау.

1

 

 

124/7

Көзіңді қорға!

5.2.5.1 - берілген

сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу

1

 

 

125/8

 

Көзіңді қорға!

5.ТБ1.7 Ыңғайластық  

қатынасты білдіретін және 

қарсылықты қатынаста білдіретін 

жалғаулықтардың  қызметін

білу,ауызша  және жазба жұмыстарда

орынды қолдану.

1

 

 

126/9

Компьютердің пайдасы мен зияны

5.А4. Шағын көлемді  мәтіндердің мазмұнына жоспар құру,  соған сүйеніп баяндау

 

1

 

 

127/10

Компьютердің пайдасы мен зияны

 5.3.5.1 – қосымша

ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу

1

 

 

128/11

10. Компьютердің тілін табу-өнер   Жиынтық бағалау

Тарау бойынша алған білімдерін саралау

1

 

 

129/12

Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім?

 

5.О2 Хат,хабарлама ,жарнама мазмұның түсіну , стильдік

ерекшелігін анықтау.Тарау бойынша алған білімдерін саралау

1

 

 

130/13

Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім?

 

5.4.2.1 - эссе құрылымын сақтай отырып, адамды,

табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу; 

 

 

 

 

131/14

Тоқсандық  жиынтық бағалау

 

 

 

 

11. Қазақстандағы ұлттар достығы

132/1

Бірлігі жарасқан ел

5.Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну

және  нақты ақпаратты анықтау.

 

1

 

 

133/2

Бірлігі жарасқан ел

5.А3 Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі  төл 

дыбыстардың дыбысталуын ,үндестік заңын ескеріп айту.

1

 

 

134/3

Маған қазақ әндері ұнайды

5.3.5.1 - қосымша

ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу

1

 

 

135/4

Маған қазақ әндері ұнайды

5.2.5.1 – берілген

сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу

1

 

 

136/5

Маған қазақ әндері ұнайды

5.3.5.1 - қосымша

ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу

1

 

 

137/6

Халықтар достығы туралы шығарма

5.А5 Берілген сұрақты дұрыс түсініп лайықты жауап беру

,шағын диалогке қатысу.

1

 

 

138/7

Халықтар достығы туралы шығарма

5.О2 Хат,хабарлама ,жарнама мазмұның түсіну , стильдік

ерекшелігін анықтау.

1

 

 

139/8

Бір атаның балалары

5.О6 Тақырып 

бойынша үйренген сөздерін қолдана 

отырып,мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын   білдіру.

 

1

 

 

140/9

Бір атаның балалары

5.2.1.1 - тақырып

бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың 

синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе

білу

1

 

 

141/10

Адамзаттың бәрін сүй , бауырым деп

5.Ж2 Эссе құрылымын сақтай отырып,адамды , табиғатты

,белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу.

1

 

 

142/11

Адамзаттың бәрін сүй , бауырым деп

5.А5 Берілген сұрақты дұрыс түсініп лайықты жауап беру

,шағын диалогке қатысу.

1

 

 

143/12

Адамзаттың бәрін сүй , бауырым деп

 

5.Ж4 Мәліметтерді жинақтай отырып ,тақырып  бойынша постер жасау.

 

1

 

 

144/13

Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім?

5.ТБ1.5 Болымды,болымсыз етістіктерді ауызша  және 

жазба жұмыстарда орынды қолдану.

1

 

 

145/14

Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім?

5.2.1.1 - тақырып

бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың 

синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе

білу

 

 

 

146/15

11. Қазақстандағы ұлттар достығы Жиынтық бағалау

 

 

 

Бөлім бойынша алған білімдерін саралау

 

1

 

 

12. Ұлы дала табиғаты

147/1

«Алтын Емел»ұлттық саябағында

5.Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау.

 

1

 

 

148/2

«Алтын Емел»ұлттық саябағында

5.2.5.1 - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап

беру, шағын диалогке қатысу

 

 

1

 

 

149/3

«Алтын Емел»ұлттық саябағында

5.А4. Шағын көлемді  мәтіндердің

мазмұнына жоспар құру,  соған сүйеніп

баяндау

 

1

 

 

150/4

Әнші құм

5.А1 Тақырып бойынша меңгерген  жаңа сөздерді олардың

синонимдерімен,антоним,омонимдермен қатар қолдану,ойын жеткізе білу

 

1

 

 

151/5

Әнші құм

5.Ж1 Ресми стильдің тілдік  ерекшеліктері  мен талаптарын дұрыс қолдана

отырып,хабарлама,хабарландыру ,хат жазу

1

 

 

152/6

Шайтанкөл- ғажайып құбылыс

5.А4. Шағын көлемді  мәтіндердің мазмұнына жоспар құру,  соған сүйеніп баяндау

 

1

 

 

153/7

Шайтанкөл- ғажайып құбылыс

5.ТБ1.5 Болымды,болымсыз етістіктерді ауызша  және жазбажұмыстарда орынды қолдану.

1

 

 

154/8

Аралдағы жұмбақ символдар

5.2.1.1 - тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді

олардың  синонимдерімен, антоним,

омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу

1

 

 

155/9

Аралдағы жұмбақ символдар

5.А6  Тірек

сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау.

 

1

 

 

156/10

Ақсу- Жабағалы қорығы

5.Ж3 Жазба жұмыстарында сипаттау,бейнелеу құралдарын

қолданып жазу

1

 

 

157/11

Ақсу -Жабағалы қорығы

5.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа

байланысты мәліметтерді ала білу

1

 

 

158/12

Табиғат –жаратылыс пернесі

5.О3 Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби

шығармаларды түсіну,тақырыбын анықтау.

 

1

 

 

159/13

Табиғат –жаратылыс пернесі

 

5.О5 Қосымша 

ақпарат  көздерінен тақырыпқа

байланысты  мәліметтерді ала білу.

1

 

 

160/14

Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім?

 

.5.4.2.1 - эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір

оқиғаны сипаттап жазу; 

1

 

 

13. Ер есімі-ел 

есінде

161/1

Ер есімі-ел есінде

5.Т3 Күнделікті 

тұрмыстық тақырыптарға байланысты

1

 

 

162/2

Ер есімі-ел есінде

  жаңа  сөздер мен тірек сөздердің мағынасын

түсіну.

1

 

 

163/3

Қазақ солдаты –соғыс туралы көркем шығарма

5.Т6 Тыңдалым материалдарының  мазмұны негізінде  сұрақтарға жауап беру.

1

 

 

164/4

Қазақ солдаты –соғыс туралы көркем шығарма

5.А2 Қазақша амандасу 

мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану.

1

 

 

165/5

Бала Қайроштың қалаға кетуі.

5.О1 Мәтіндегі негізгі 

ақпаратты анықтау

 

1

 

 

166/6

Бала Қайроштың қалаға кетуі.

5.О6 Тақырып бойынша үйренген  сөздерін қолдана отырып ,мәтінде көтерілген

мәселеге  өз көзқарасын білдіру.

 

1

 

 

167/7

Батырдың балалық шағы

 5.Ж5Жазба жұмыстарында  жалғаулардың  ерекшелігін ескеріп ,үндестік заңына сәйкес

орфографиялық  нормаға сай дұрыс  жазу;сөйлем соңында  қойылатын тыңыс белгілерді орынды қолдану

1

 

 

168/8

Ер есімі – ел 

есінде.

Жиынтық бағалау

Тарау бойынша білімдерін саралау

 

 

 

169/9

Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім?

.5.2.5.1 - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап

беру, шағын диалогке қатысу

1

 

 

170/10

 Тоқсандық жиынтық бағалау

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 1731


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст