Саб. рет саны |
Сабақтың тақырыптары |
Оқу мақсаттары |
Сағ. саны |
Мерзімі |
Түзету |
1. Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер | |||||
1/1 |
Қазақ отбасынның дәстүрлері
|
5.Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау.
|
1 |
|
|
2/2 |
Қазақ отбасынның дәстүрлері
|
5.А2 Қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану. |
1 |
|
|
3/3 |
Атам төрде отырады |
5.ТБ1 .1 Мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу,жалғау түрлерін дұрыс жалғау. |
1 |
|
|
4/4 |
Атам төрде отырады |
5.3.3.1 - фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау |
1 |
|
|
5/5 |
Табалдырықты баспа! |
5.О1 Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау. |
1 |
|
|
6/6 |
Табалдырықты баспа!
|
5.2.3.1 - ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту;
|
1 |
|
|
7/7 |
«Тоқта,ботам атаң келеді артыңда....» |
5.1.3.1 - күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну |
1 |
|
|
8/8 |
«Тоқта,ботам атаң келеді артыңда....» |
5.2.5.1 - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу |
1 |
|
|
9/9 |
Атам бата береді |
5.1.1.1 - тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау;
|
1 |
|
|
10/10 |
Атам бата береді |
5.3.3.1 - фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау |
1 |
|
|
11/11 |
Әкеліңіз,көмектесейін! |
5.2.5.1 - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу |
1 |
|
|
12/12 |
Әкеліңіз,көмектесейін! |
5.4.4.1 - мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау |
1 |
|
|
13/13 |
Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім ? |
5.Ж2 Эссе құрылымын сақтай отырып,адамды, табиғатты ,белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
|
|
2. Мектеп өмірі. Әдепті бала-арлы бала
| |||||
14/1 |
Менің мектебім |
5.ТБ1.2 Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін,түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу,жазба ,ауызша жұмыстарды қолдану.
|
1 |
|
|
15/2
|
Менің мектебім |
5.Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.
|
1 |
|
|
16/3 |
Қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті екінші қабатта |
5.ТБ1.2 Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін,түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу,жазба ,ауызша жұмыстарды қолдану.
|
1 |
|
|
17/4 |
Қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті екінші қабатта |
5.Ж4 Мәліметтерді жинақтай отырып ,тақырып бойынша постер жасау. |
1 |
|
|
18/5 |
Сүйікті жазушы |
5.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау |
1 |
|
|
19/6 |
Сүйікті жазушы |
5.2.5.1 - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу |
1 |
|
|
20/7 |
Қожа –әдепті бала |
5.А3 Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын , үндестік заңын ескеріп айту.
|
1 |
|
|
21/8 |
Жанар -ақылды қыз |
5.4.4.1 - мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау |
1 |
|
|
22/9 |
Қожа мектепте |
5.О5 Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу |
1 |
|
|
23/10 |
Қожа мектепте |
5.2.5.1 - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу
|
1 |
|
|
24/11 |
Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім? |
5.Ж2 Эссе құрылымын сақтай отырып,адамды, табиғатты белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
|
|
25/12 |
1.Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер . 2.Мектеп өмірі.Әдепті бала арлы бала достарым. Жиынтық бағалау |
Екі бөлім бойынша алған білімдерін саралау |
1 |
|
|
3. Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі. | |||||
26/1 |
Қызыл кітап |
5.А5.Берілген сұрақты дұрыс түсініп лайықты жауап беру ,шағын диалогке қатысу.
|
1 |
|
|
27/2 |
Қызыл кітап |
5..Т3 Күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну |
1 |
|
|
28/3 |
Қызғалдақты сақтайық! |
5.Ж3.Жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу
|
1 |
|
|
29/4 |
Қызғалдақты сақтайық! |
5.ТБ2 Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып,хабарлама , хабарландыру ,хат жазу. |
1 |
|
|
30/5 |
Қасқыр мен тиін |
5.А6. Тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау
|
1 |
|
|
31/6 |
Қасқыр мен тиін |
5.О3 Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну,тақырыбын анықтау. |
1 |
|
|
32/7 |
«Қазақстан барысы»(мультфильм негізінде) |
5.Ж1 Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру ,хат жазу.
|
1 |
|
|
33/8 |
«Қазақстан барысы»(мультфильм негізінде) |
5.Т6. Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру
|
1 |
|
|
34/9 |
Түлкі мен қырғауыл |
5.О3 Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну,тақырыбын анықтау. |
1 |
|
|
35/10 |
Түлкі мен қырғауыл |
5.А6. Тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау
|
|
|
|
36/11 |
Тауда мекендейтін аң -құстар |
5.О2 А1 Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен,антоним,омонимдермен қатар қолдану,ойын жеткізе білу.
|
1 |
|
|
37/12 |
Тауда мекендейтін аң -құстар |
5.Ж1 Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып,хабарлама,хабарландыру ,хат жазу.
|
1 |
|
|
38/13 |
3.Қазақстандағы жан –жануарлар мене өсімдіктер әлемі. Жиынтық бағалау |
Қазақстандағы жан –жануарлар мене өсімдіктер әлемі тарауы бойынша алған білімдерін саралау |
|
|
|
39//14 |
Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім ? |
5.Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. |
1 |
|
|
40/15 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
|
|
|
4. Ежелгі көшпенділер мәдениеті | |||||
41/1 |
Көшпелілер туралы түсінік |
Т.Б 1 Есімдіктердің мағыналарына қарай жіктелуін ажырата алу |
1 |
|
|
42/2 |
Көшпелілер туралы түсінік |
5. А1 Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен,антоним,омонимдермен қатар қолдану,ойын жеткізе білу.
|
1 |
|
|
43/3 |
Көшпелілер жауынгер халық
|
5.Ж4.Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.
|
1 |
|
|
44/4 |
Көшпелілер жауынгер халық |
5.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.
|
1 |
|
|
45/5 |
Тұмар (Томирис) туралы аңыз |
5.Т5. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау.
|
1 |
|
|
46/6 |
Тұмар (Томирис) туралы аңыз |
5.О3. Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау
|
1 |
|
|
47/7 |
Аңыз патшайым |
5.Ж5. Жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану |
1 |
|
|
48/8 |
Аңыз патшайым |
5.О2. Хат мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау |
1 |
|
|
49/9 |
Алтын адам |
5.А3. Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту
|
1 |
|
|
50/10 |
Алтын адам |
5.Т2. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау
|
1 |
|
|
51/11 |
Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім? |
5.ТБ1.3. Сан есім (бірліктер, ондықтар, жүз, мың) атауларын білу, орынды қолдану
|
1 |
|
|
52/12 |
Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім? |
5.2.1.1 - тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу |
1 |
|
|
53/13 |
Ежелгі көшпенділер мәдениеті. Жиынтық бағалау |
Бөлім бойынша алған білімдерін бақылау |
1 |
|
|
5. Су- тіршілік көзі | |||||
54/1 |
Сусыз өмір жоқ!
|
5.Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау.
|
1 |
|
|
55/2 |
Сусыз өмір жоқ! |
5.Т5 Тірек сөздер,жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау. |
1 |
|
|
56/3 |
Судың маңызы. |
5.А4. Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау
|
1 |
|
|
57/4 |
Судың маңызы. |
5.4.4.1 - мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау |
1 |
|
|
58/5 |
Судың пайдасы |
5.3.6.1 - тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру |
1 |
|
|
59/6 |
Судың пайдасы |
5.А6 Тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау. |
1 |
|
|
60/7 |
Қазақстан көлдері. |
5.Т1. Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау |
1 |
|
|
61/8 |
Қазақстан көлдері. |
5.О6 Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып,мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. |
1 |
|
|
62/9 |
Сырда туған Сырдың ұлы |
5.2.5.1 - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу |
1 |
|
|
63/10 |
Сырда туған Сырдың ұлы |
.О3 Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну,тақырыбын анықтау.
|
1 |
|
|
64/11 |
Сырдың сұлу өзені |
5.Ж2 Эссе құрылымын сақтай отырып ,адамды ,табиғатты ,белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
|
|
65/12 |
Сырдың сұлу өзені |
5.А4 Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру,соған сүйеніп баяндау. |
1 |
|
|
66/13 |
Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім? |
5.Ж4 Мәліметтерді жинақтай отырып ,тақырып бойынша постер жасау. |
1 |
|
|
67/14 |
Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім? |
5.2.1.1 - тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу |
|
|
|
68/15 |
5.Су –тіршілік көзі Жиынтық бағалау |
5.ТБ1.3 Сан есім (бірліктер,ондықтар,жүз,мың) атауларын білу,орынды қолдану. |
1 |
|
|
6. Әлемдегі ірі кітапханалар | |||||
69/1 |
Кітап-бағалы сыйлық.
|
5.Т4Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну.
|
1 |
|
|
70/2 |
Кітап-бағалы сыйлық.
|
5.О3 Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну,тақырыбын анықтау.
|
1 |
|
|
71/3 |
Ұлттық кітапхана
|
5.Ж5Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп ,үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу;сөйлем соңында қойылатын тыңыс белгілерді орынды қолдану. |
1 |
|
|
72/4 |
Ұлттық кітапхана
|
5.2.5.1 - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу
|
1 |
|
|
73/5
|
Ірі кітапханалар
|
5.А5 Берілген сұрақты дұрыс түсініп лайықты жауап беру ,шағын диалогке қатысу.
|
1 |
|
|
74/6 |
Ірі кітапханалар |
.О3 Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну,тақырыбын анықтау.
|
1 |
|
|
75/7 |
Абай.Ғылым таппай мақтанба. |
5.2.5.1 - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу |
1 |
|
|
76/8 |
Абай.Ғылым таппай мақтанба. |
5.ТБ1.5 Болымды ,болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
|
|
77/9 |
Абай.Ғылым таппай мақтанба. |
5.2.5.1 - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу |
1 |
|
|
78/10 |
Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім? |
5.4.2.1 - эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу;
|
1 |
|
|
79/11 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
|
|
|
7. Денсаулық-зор байлық | |||||
80/1 |
Дәрігердің қабылдауында |
5.Т4 Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну. |
1 |
|
|
81/2 |
Дәрігердің қабылдауында |
5.2.5.1 - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу |
1 |
|
|
82/3 |
Дәрумендер -денсаулық кепілі |
5.А4 Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру,соған сүйеніп баяндау. |
1 |
|
|
83/4 |
Дәрумендер -денсаулық кепілі |
5.О1 Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау
|
1 |
|
|
84/5 |
Ең үлкен байлық |
5.Ж2 Эссе құрылымын сақтай отырып,адамды , табиғатты ,белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
|
|
85/6 |
Ең үлкен байлық |
5.ТБ1.6 Мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
|
|
86/7 |
Ас –адамның арқауы. |
5.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау |
1 |
|
|
87/8 |
Ас –адамның арқауы. |
5.О2 Хат,хабарлама ,жарнама мазмұның түсіну , стильдік ерекшелігін анықтау. |
1 |
|
|
88/9 |
Фастфудтың зияны |
5.О1 Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау
|
1 |
|
|
89/10 |
Фастфудтың зияны
|
5.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу
|
|
|
|
90/11 |
Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім? |
5.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау |
1 |
|
|
91/12 |
Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім? |
5.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау |
1 |
|
|
92/13 |
7. Денсаулық- зор байлық. Жиынтық бағалау |
Бөлім бойынша алған білімдерін саралау |
1 |
|
|
8. Менің тәуелсіз елім | |||||
93/1 |
Тәуелсіз елім -Қазақстан |
5.Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. |
1 |
|
|
94/2 |
Тәуелсіз елім -Қазақстан |
5.А2 Қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану. |
1 |
|
|
95/3 |
Тәуелсіздік нышандары |
5.А1 Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді |
1 |
|
|
96/4 |
Тәуелсіздік нышандары |
олардың синонимдерімен,антоним,омонимдермен қатар қолдану,ойын жеткізе білу |
1 |
|
|
97/5 |
Тәуелсіздік нышандары |
5.4.2.1 - эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу;
|
1 |
|
|
98/6 |
Тәуелсіздік символы –ұлттық теңге. |
5.А2 Қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану. |
1 |
|
|
99/7 |
Тәуелсіздік символы –ұлттық теңге. |
5.О5 Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. |
1 |
|
|
100/8 |
Тәуелсіз елдің Астанасы |
5.Ж1 Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру ,хат жазу. жазба,ауызша жұмыстарда қолдану. |
1 |
|
|
101/9 |
Тәуелсіз елдің Астанасы |
5.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау |
1 |
|
|
102/10 |
Тәуелсіз елдің Астанасы |
5.2.5.1 - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу |
1 |
|
|
103/11 |
«Алтын қадам »әдеби сыйлығының жеңімпазы. |
5.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу |
1 |
|
|
104/12 |
«Алтын қадам »әдеби сыйлығының жеңімпазы. |
5.2.3.1 - ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту;
|
1 |
|
|
105/13 |
Уа,Еркіндік ! Сенсің менің ең ғажайып өлеңім. |
5.А4. Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау
|
1 |
|
|
106/14 |
Уа,Еркіндік ! Сенсің менің ең ғажайып өлеңім. |
5.2.5.1 - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу |
1 |
|
|
107/15 |
Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім? |
5.О2 Хат,хабарлама ,жарнама мазмұның түсіну , стильдік ерекшелігін анықтау. |
1 |
|
|
108/16 |
Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім? |
5.Ж1 Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру ,хат жазу. жазба,ауызша жұмыстарда қолдану. |
1 |
|
|
9. Аспан әлемінің құпиясы | |||||
109/1 |
Аспан әлемі |
5.Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау.
|
1 |
|
|
110/2 |
Аспан әлемі |
5.Т3 Күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. |
1 |
|
|
111/3 |
Аспан әлемін зерттеген ұлы көшпенділер. |
5.А3 Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын ,үндестік заңын ескеріп |
1 |
|
|
112/4 |
Аспан әлемін зерттеген ұлы көшпенділер. |
айту. 5.О6 Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана |
1 |
|
|
113/5 |
Аспан әлемін зерттеген ұлы көшпенділер. |
отырып ,мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. |
1 |
|
|
114/7 |
Жұлдызды аспанның құпиясы |
5.Ж3 Жазба жұмыстарында сипаттау,бейнелеу құралдарын қолданып жазу. |
1 |
|
|
115/8 |
Жұлдызды аспанның құпиясы |
5.ТБ2 Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін ,түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу,жазба, ауызша жұмыстарда қолдану. |
1 |
|
|
116/9 |
Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім? |
5.2.3.1 - ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту;
|
1 |
|
|
117/10 |
Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім? |
5.4.2.1 - эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу;
|
1 |
|
|
10. Компьютердің тілін табу- өнер | |||||
118/1 |
Компьютер қалай пайда болды? |
5.Т5 Тірек сөздер,жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау. |
1 |
|
|
119/2 |
Компьютер қалай пайда болды? |
5.Т6 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. |
1 |
|
|
120/3 |
«Өнер білім бар жұрттар...» |
5.А6 Тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау. |
1 |
|
|
121/4 |
«Өнер білім бар жұрттар...» |
5.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу |
1 |
|
|
122/5 |
Менің электронды поштам |
5.О4 Мәтіндердің тақырыбын ,мазмұндық құрылымын салыстыру. |
1 |
|
|
123/6 |
Менің электронды поштам |
5.Ж4 Мәліметтерді жинақтай отырып ,тақырып бойынша постер жасау. |
1 |
|
|
124/7 |
Көзіңді қорға! |
5.2.5.1 - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу |
1 |
|
|
125/8
|
Көзіңді қорға! |
5.ТБ1.7 Ыңғайластық қатынасты білдіретін және қарсылықты қатынаста білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу,ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
|
|
126/9 |
Компьютердің пайдасы мен зияны |
5.А4. Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау
|
1 |
|
|
127/10 |
Компьютердің пайдасы мен зияны |
5.3.5.1 – қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу |
1 |
|
|
128/11 |
10. Компьютердің тілін табу-өнер Жиынтық бағалау |
Тарау бойынша алған білімдерін саралау |
1 |
|
|
129/12 |
Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім?
|
5.О2 Хат,хабарлама ,жарнама мазмұның түсіну , стильдік ерекшелігін анықтау.Тарау бойынша алған білімдерін саралау |
1 |
|
|
130/13 |
Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім?
|
5.4.2.1 - эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу;
|
|
|
|
131/14 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
|
|
|
11. Қазақстандағы ұлттар достығы | |||||
132/1 |
Бірлігі жарасқан ел |
5.Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.
|
1 |
|
|
133/2 |
Бірлігі жарасқан ел |
5.А3 Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын ,үндестік заңын ескеріп айту. |
1 |
|
|
134/3 |
Маған қазақ әндері ұнайды |
5.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу |
1 |
|
|
135/4 |
Маған қазақ әндері ұнайды |
5.2.5.1 – берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу |
1 |
|
|
136/5 |
Маған қазақ әндері ұнайды |
5.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу |
1 |
|
|
137/6 |
Халықтар достығы туралы шығарма |
5.А5 Берілген сұрақты дұрыс түсініп лайықты жауап беру ,шағын диалогке қатысу. |
1 |
|
|
138/7 |
Халықтар достығы туралы шығарма |
5.О2 Хат,хабарлама ,жарнама мазмұның түсіну , стильдік ерекшелігін анықтау. |
1 |
|
|
139/8 |
Бір атаның балалары |
5.О6 Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып,мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру.
|
1 |
|
|
140/9 |
Бір атаның балалары |
5.2.1.1 - тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу |
1 |
|
|
141/10 |
Адамзаттың бәрін сүй , бауырым деп |
5.Ж2 Эссе құрылымын сақтай отырып,адамды , табиғатты ,белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
|
|
142/11 |
Адамзаттың бәрін сүй , бауырым деп |
5.А5 Берілген сұрақты дұрыс түсініп лайықты жауап беру ,шағын диалогке қатысу. |
1 |
|
|
143/12 |
Адамзаттың бәрін сүй , бауырым деп |
5.Ж4 Мәліметтерді жинақтай отырып ,тақырып бойынша постер жасау.
|
1 |
|
|
144/13 |
Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім? |
5.ТБ1.5 Болымды,болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
|
|
145/14 |
Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім? |
5.2.1.1 - тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу |
|
|
|
146/15 |
11. Қазақстандағы ұлттар достығы Жиынтық бағалау
|
Бөлім бойынша алған білімдерін саралау
|
1 |
|
|
12. Ұлы дала табиғаты | |||||
147/1 |
«Алтын Емел»ұлттық саябағында |
5.Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау.
|
1 |
|
|
148/2 |
«Алтын Емел»ұлттық саябағында |
5.2.5.1 - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу
|
1 |
|
|
149/3 |
«Алтын Емел»ұлттық саябағында |
5.А4. Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау
|
1 |
|
|
150/4 |
Әнші құм |
5.А1 Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен,антоним,омонимдермен қатар қолдану,ойын жеткізе білу
|
1 |
|
|
151/5 |
Әнші құм |
5.Ж1 Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып,хабарлама,хабарландыру ,хат жазу |
1 |
|
|
152/6 |
Шайтанкөл- ғажайып құбылыс |
5.А4. Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау
|
1 |
|
|
153/7 |
Шайтанкөл- ғажайып құбылыс |
5.ТБ1.5 Болымды,болымсыз етістіктерді ауызша және жазбажұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
|
|
154/8 |
Аралдағы жұмбақ символдар |
5.2.1.1 - тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу |
1 |
|
|
155/9 |
Аралдағы жұмбақ символдар |
5.А6 Тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау.
|
1 |
|
|
156/10 |
Ақсу- Жабағалы қорығы |
5.Ж3 Жазба жұмыстарында сипаттау,бейнелеу құралдарын қолданып жазу |
1 |
|
|
157/11 |
Ақсу -Жабағалы қорығы |
5.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу |
1 |
|
|
158/12 |
Табиғат –жаратылыс пернесі |
5.О3 Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну,тақырыбын анықтау.
|
1 |
|
|
159/13 |
Табиғат –жаратылыс пернесі
|
5.О5 Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. |
1 |
|
|
160/14 |
Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім?
|
.5.4.2.1 - эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу; |
1 |
|
|
13. Ер есімі-ел есінде | |||||
161/1 |
Ер есімі-ел есінде |
5.Т3 Күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты |
1 |
|
|
162/2 |
Ер есімі-ел есінде |
жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. |
1 |
|
|
163/3 |
Қазақ солдаты –соғыс туралы көркем шығарма |
5.Т6 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. |
1 |
|
|
164/4 |
Қазақ солдаты –соғыс туралы көркем шығарма |
5.А2 Қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану. |
1 |
|
|
165/5 |
Бала Қайроштың қалаға кетуі. |
5.О1 Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау
|
1 |
|
|
166/6 |
Бала Қайроштың қалаға кетуі. |
5.О6 Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып ,мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру.
|
1 |
|
|
167/7 |
Батырдың балалық шағы |
5.Ж5Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп ,үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу;сөйлем соңында қойылатын тыңыс белгілерді орынды қолдану |
1 |
|
|
168/8 |
Ер есімі – ел есінде. Жиынтық бағалау |
Тарау бойынша білімдерін саралау |
|
|
|
169/9 |
Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім? |
.5.2.5.1 - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу |
1 |
|
|
170/10 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
|
|