"Ақмола облысы білім басқармасыңын Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Тоқтамыс ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Токтамыс отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ә/Б бойынша ашық сабақ . (Жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалану) Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің жекеше және көпше түрі/Қайталау

04.04.2019

Мектеп: «Тоқтамыс орта мектебі»КММ  

Мұғалімнің аты-жөні:Баят .Г                                                 

Сынып 2-«А»

Пән: қазақ тілі

Ә/Б бойынша ашық сабақ . (Жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалану)                                                                                              Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің жекеше және көпше түрі/Қайталау

Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.5.1 - дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап,  берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу.

Сабақ  нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.  Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.      

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:                                                         Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау  критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Жаңа білім: Білу және түсіну

Уй жұмысын тексеру

Білімді өзектендіру

Сұрақтар :

  1. Антоним деген не?/қарама -қарсы
  2. Синоним дегеніміз не ?/ мағынасы бір-біріне жақын
  3. Омоним деген не?/дыбысталуы бірдей мағынасы әр түрлі
  4. Түбір сөз дегеніміз не?/сөздің әрі қарай бөлінбейтін мағыналы бөлігі
  5. Сөзтаптарын ата
  6. Зат есімнің жекеше  көпше түрі деген не? Оқушы-оқушылар

 

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Жұмбақ шешу алғашқы әріптерді оқу арқыл тақырыпты ашу

 

  1. Ақ жібек асыл көрпедей,
    Қыс болса жерді жабады.
    Жазғытұрым болғанда,
    Су болып сайға ағады./Қар
  2. Қарап тұрсаң өзіне,                                                                                                                                        Сурет түсер көзіңе.                                                                                                                                         Ол суретің ұқсайды,                                                                                                                                      Дәл қазіргі кезіңе./ Айна
  3. Айда бар,                                                                                                                                                   Күнде жоқ,                                                                                                                                                                 Түйеде бар ,                                                                                                                                                    Нарда жоқ.
  4. Өртесең де ерімейді,
    Не тот басып шірімейді,
    Өн бойына су сіңбейді,
    Ылғал тартып, ірімейді./Тас
  5. Әрі қызыл, әрі тәтті,                                                                                                                                   Татқан жанды таңырқатты. Алма
  6. Тастан-тасқа секіреді,

Қалқиып қос құлағы.

Ойын болып көкірегі,

Аула оның тұрағы./Лақ/

  1. Төңірегі тең көрініп,                                                                                                                                    Теген жатыр төңкеріліп,                                                                                                                             Жас та сиған, кәрі сиған,                                                                                                                        Астына оның бәрі сиған./Аспан
     
  2. Бір басы имек,

Бір басы үшкір сырық,

Қатар-қатар тұрып,

Күмбез сынды шеңберді,

Көкке тіктеп көтерді./Уық
 

 

 

№54. Тақырыбына қарап өлең мазмұнын болжа. Өлеңді мәнерлеп оқы.

Өтірік өлең

Ақ тауыққа мініп ап,

Айға кеттім зымырап.

Құйынынан тауықтың,

Кетті бұлттар ыдырап.

 «Жариялау» әдісі

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша  өз позициясын жариялау керек.,кластер Бұл не себепті өтірік өлең екенін дәлелде.

Қолдану

Дәптермен жұмыс.                                                                                                                                         Көркем жазу Өтірікшінің шын сөзі зая кетеді. Ай күнді жазу .


55-жаттығу ауызша

56-жаттығу  өздік жұмысы

57-жаттығу .Жаңылтпашты жатқа жаз./дәптерлерін ауыстырып тексеру

60-жаттығу Суреттегі аспаптардың атын көпше түрде жаз.

Просмотров: 982


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст