Білім жетілдіру тақырыбы: «Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту»
Тақырыбы: Бұрыш жəне фигуралар салу
Сабақтың мақсаты
2.3.1.1. Бұрыштардың түрлерін (тік, сүйір, доғал)ажырату жəне атау; тіктөртбұрыштың, шаршының, тікбұрышты үшбұрыштың маңызды ерекшеліктерін анықтау.
2.3.2.2.Тік бұрыш сызу.
Тілдік мақсаттар: Оқушылар орындай алады:
тіктөртбұрыштың, шаршының, тікбұрышты үшбұрыштың маңыздыерекшеліктерін.
Пəндік лексика жəне терминология: бұрыштардың түрлері (тік, сүйір, доғал) жəне фигуралардың түрлері (тіктөртбұрыш, шаршы, тікбұрышты үшбұрыш).
Ресурстар : өрнектер жазылған карточкалар, тақтадағы фигуралары бар карточкалар,слайд
Амандасау, бүгін математика сабағынан ашық сабақ білімізді көрсете белсенді қатысамыз.
Күннен, жерден нәр алған
Біз – өмірдің гүліміз
Есептерден басталған
Сәтті болсын күніміз.
Логикалық есептер
*4 жұмыртқа 4 минут піссе ,бір жұмыртқа неше минут піседі?
*2 кг мақта ауыр ма, 2кг темір ауыр ма?
*Бір айда 5 жексенбі бола ма?
*Сиыр 4 аяғымен тұрса 200 кг,2 аяғымен тұрса неше кг болады? *Сағат түнгі 10-да жауын жауып тұрса,24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін бе?
*Дорбадағы 10 асықты 10 бала алды.Сонда дорбада 1 асық қалды. Ол қалай?
*Сенбіден кейін 2 күннен кейін қай күн келеді?/ дүйсенбі *12 айдың ортақ атауы. / *Жылдың ең қысқа айы қалай аталады? / *Бос қапта неше жаңғақ бар? /
Үй жұмысын тексеру
Ынталандыру: пішіндер үлестіру Видеоролик тақыпты ашу ай күнді жазу
Бөлім: Геометриялық фигуралар 16-қаңтар
Бұрыш және фигуралар салу
Өзектендіру:
Сабақтың мақсатымен танысу:
2.3.1.1. Бұрыштардың түрлерін (тік, сүйір, доғал)ажырату жəне атау; тіктөртбұрыштың, шаршының, тікбұрышты үшбұрыштың маңызды ерекшеліктерін анықтау.
2.3.2.2.Тік бұрыш сызу.
Кезең оқулықпен жұмыс
кезең .Амалдарды орындау
кезең. Есепті шығар
кезең.Теңдеу шешу
кезең .Ой қорыту
5-кезең .Ой қорыту 5 минут
Геометриялық фигуралардан робот құрастыру /музыка 1,5
Бағалау 5 минут
Кері байланыс
Уй жұмысы: түсіндіріп беріледі.