"Келісілді" "Бекітілді"
ОрынбасарыТЖ бойынша директорлар: Мектеп директоры:
________________ ________________
"___"__________ 2024 ж. "___"___________ 2024 ж.
Жұмыс жоспарыпедагогтың 202 жылға арналған4-2025 оқу жылы.
Мақсаттар: Бастаптұлғаның өзін-өзі дамытудағы іс-әрекеті, дүниені қабылдау мен ондағы бейімделудің өзін-өзі жүзеге асыруы.
Міндеттер:
-Жеке тұлғаның әлеуметтік дамуына, тәрбиесі мен білім алуына жағдай жасау және баланың өмір сүру кеңістігінің жағдайын жақсарту.
-Оқушыларда салауатты өмір салты туралы адекватты түсінік қалыптастыру.
-Жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу.
-Оқушыларды әлеуметтік-психологиялық қолдау.
-Балаларды әлеуметтік қорғау мәселелері бойынша әлеуметтік-ақпараттық көмек.
№ р/с |
Іс-шаралар |
Орындалу мерзімі |
Жауаптылар |
Есептің нысаны |
|
|
|||||
1 |
"Сыныптың әлеуметтік төлқұжаты" картотекасын құрастыру:
|
Қыркүйек 15 қыркүйекке дейін |
Әлеуметтік педагог, сынып жетекшілері |
Сыныптардың әлеуметтік төлқұжаттары |
|
2 |
Әлеуметтік төлқұжат үшін сыныптар бойынша мәліметтер жинау |
Жыл ағымында
|
Әлеуметтік педагог, кл. басшылар |
Балалардың, отбасылардың тізімдері |
|
3 |
Жәнедеректерді ұсыну бойынша сынып жетекшілерінің нұсқамасы балалар туралы және әлеуметтік тәуекел тобындағы отбасылар |
Қыркүйек |
Әлеуметтік педагог |
Нұсқаулық |
|
4 |
Мектептің әлеуметтік паспортын жасау |
Қыркүйек,қаңтар |
Әлеуметтік педагог |
Мектептің әлеуметтік төлқұжаты |
|
5 |
Отбасыларды типтерге саралау. Деректер банкін түзету және әлеуметтік мәртебесі бойынша балалардың тізімін жасау:
|
Қыркүйек, қаңтар |
Әлеуметтік педагог |
Мәліметтер базасы |
|
|
|||||
1 |
Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды анықтау; әлеуметтік қауіпті жағдайдағы балалар. Тізімдерді құрастыру.Құқықтық көмекті ұйымдастыру. |
Жыл бойы
|
Әлеуметтік педагог, сынып жетекшісі
|
Тізім |
|
2 |
Проблемалы балаларды анықтау. Педагогикалық көмекті ұйымдастыру |
Жыл бойы
|
Жануарлар, әлеуметтік педагог, сынып жетекшісі
|
Тізім |
|
3 |
Әлеуметтік қорғалмаған санаттағы оқушыларды тегін тамақтандырумен қамтамасыз ету |
Жыл бойы
|
Жануарлар, әлеуметтік педагог, сынып жетекшісі
|
Тізім |
|
4 |
Акцияға қатысу "Мектепке жол".
|
Жыл бойы
|
Жануарлар, әлеуметтік педагог, сынып жетекшісі |
Сайттағы ақпарат, әлеуметтік.желілерде |
|
5 |
Білім алушыларды әлеуметтік қорғау шараларын қабылдау үшін әлеуметтік қызмет мамандарымен өзара әрекеттесу. |
Жыл бойы
|
ЗВР, әлеуметтік педагог |
Хаттамалар, шешімдер |
|
6 |
Жұмысты ұйымдастыру және оқушылардың демалысын ұйымдастыру жазғы кезеңде |
Жазғы демалыс |
ЗВР, әлеуметтік педагог |
Әлеуметтік желілердегі көрініс, шқ.чат |
|
|
|||||
1 |
РҚБ, мектеп әкімшілігінің, сынып жетекшілерінің ата-аналар жиналысында, ӘБ, пед сұраныстары бойынша сөз сөйлеукеңестерде, отырыстарда ККҮН |
Жыл бойы
|
ЗВР, әлеуметтік педагог |
Әлеуметтік желілердегі көрініс, мектеп.чат |
|
2 |
Құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі кеңестің отырысына қатысу |
Ай сайын |
Жануарлар, әлеуметтік педагог, сынып жетекшісі |
АҚ отырысының хаттамасы |
|
3 |
Ерекше педагогикалық зейінді қажет ететін оқушылармен жұмыс барысында туындайтын жанжалды жағдайларды шешу үшін мұғалімдермен өзара әрекеттесу |
Жыл бойы
|
ЗВР, әлеуметтік педагог, психолог |
Оқушылармен әңгімелесулерді есепке алу журналы |
|
4 |
Бухгалтерлік есептің әртүрлі түрлерінен тұратын оқушылардың мінез-құлқын және сабаққа қатысуын бақылау |
Жыл бойы
|
ЗВР, әлеуметтік педагог, психолог |
Бару журналы |
|
4. Педагогикалық ұжыммен және сыртқы ұйымдармен (кәмелетке толмағандардың істері жөніндегі бөлім, кәмелетке толмағандардың істері жөніндегі комиссия, қорғаншылық және қамқоршылық органдары және т.б.) өзара іс-қимыл бойынша жұмыс. |
|||||
1 |
ӘБ жұмысына сынып жетекшілерінің қатысуы, сөз сөйлеулерін дайындау:
Оқушыларға мінездеме құрастыру әдістемесі; |
Жыл бойы
|
ЗВР, әлеуметтік педагог |
МҰ отырысының хаттамалары |
|
2 |
Мектеп әкімшілігінің, РҚБ, КДН, ӨКМ, прокуратураның сұраныстары бойынша есеп беру құжаттарын құрастыру |
Сұраныс бойынша бір жыл ішінде |
|
Есептік құжаттама |
|
3 |
Профилактика кеңесінің отырысын өткізу |
Жыл бойы
|
ЗВР, әлеуметтік. педагог, психолог, сынып жетекшісі |
АҚО отырыстарының хаттамалары. |
|
4 |
Рейдтерге бірлесе отырып қатысу учаскелік және ата-аналар қоғамдастығымен |
Жыл бойы
|
ЗВР, әлеуметтік педагог, психолог |
ЖБҚ актілері |
|
5 |
Маманоқушылармен лактикалық әңгімелесу 7- 11 сынып қызметкерлерімен Бойынша КЖҚ жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу. |
Жыл бойы
|
ЗВР, әлеуметтік педагог |
Анықтама, жо-дағы жарияланымдаржелілерінде |
|
6 |
Бірлескен іс-әрекетучаскелік фельдшермен бірге ПБЗ теріс пайдаланудың профилактикасы бойынша |
Жыл бойы
|
әлеуметтік. бедагог, мед. қызметкер |
Анықтама ,жарияланымдар әлеуметтік желілерде |
|
7 |
СӨС насихаттауға арналған әңгімелесулер өткізу, құқық бұзушылықтардың профилактикасы, қараусыздық, нашақорлық. "Қылмыстық және әкімшілік жауаптылық кәмелетке толмағандардың істері жөніндегі - "Маскүнемдіктен қылмысқа дейін – бір қадам" - "Қауіпті ойындар" |
Жыл бойы
|
Әлеуметтік педагог Учаскелік инспектор |
Әңгімелесу хаттамалары
|
|
8 |
Сабақтарға қатысу. Сынып жетекшілерінің оқушылармен және олардың ата-аналарымен жұмысындағы қиындықтарды анықтау. Девиантты мінез-құлықты жасөспірімдермен жұмыс жасауда сынып жетекшілеріне әдістемелік көмек көрсетуді ұйымдастыру |
Жыл бойы
|
әлеуметтік. педагог, психолог |
Сабақтарды бақылау парақтары |
|
9 |
Байланысты жүзеге асыру органмен Бірге қорғаншылық және қамқоршылық, балалардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша ПДН |
Жыл бойы
|
ЗВР, әлеуметтік педагог, |
Есептік құжаттама, баянат, бұйрық, шешімдер |
|
|
|||||
1 |
Ата-аналармен жеке әңгімелесу: -балаларды тәрбиелеу және күтіп-бағу жөніндегі міндеттер туралы, -отбасындағы қарым-қатынастар туралы, -тұрмыстық жағдайлар және олардың тәрбие мен оқытудағы рөлі туралы -Сауалнама жүргізу. Түзету әлеуметтік қорғалмаған отбасылардың, сондай-ақ "тәуекел тобындағы" отбасылардың деректер банкі |
Жыл бойы
|
Әлеуметтік педагог, сынып жетекшісі |
ЖБҚ актілері, |
|
2 |
Әлеуметтік қауіпті жағдайдағы отбасыларға рейдтер жүргізу |
Жыл бойы
|
Әлеуметтік педагог
|
ЖБҚ актілері |
|
3 |
Қорғаншыларға педагогикалық көмек көрсету қамқорлықтағы балаларды оқыту, тәрбиелеу, күтіп-бағу |
Жыл бойы |
ЗВР, әлеуметтік педагог, психолог |
Әңгімелесу журналы ата-аналармен |
|
4 |
Ата-аналар дәрісханасы:
|
Жыл бойы |
ЗВР, әлеуметтік педагог, психолог |
РС хаттамасы |
|
5 |
Әңгімелесулерді өткізу ата-аналармен: - Балаларды тәрбиелеу бойынша ұсыныстар әзірлеу және балалармен өзара түсіністікті жақсарту. Ата-аналарға арналған "Қалай жақсы ата-ана болу керек" жадынамасы. - Ата-аналарға әлеуметтік, құқықтық және педагогикалық мәселелер бойынша кеңес беру - Сөз сөйлеу ата-аналардың жиналыстарда, КДН (сұраныс бойынша) - Балалардың жазғы сауықтыру демалысын, тегін тамақтануын, сабақтан тыс іс-шараларын ұйымдастыруға жәрдемдесу. |
Жыл бойы |
әлеуметтік педагог, психолог, сынып жетекшісі |
РС хаттамасы |
|
|
|||||
1 |
Баланың әлеуметтік жағдайының диагностикасы |
Жыл бойы |
әлеуметтік педагог, психолог, сынып жетекшісі |
Талдау ЖБҚ актісі |
|
2 |
Диагностика дивиантты мінез-құлық |
Жыл бойы |
әлеуметтік. педагог, психолог, жетекші сынып жетекшісі |
Анықтама |
|
3 |
Талап ететін оқушылардың сыныптан тыс қызығушылықтарын диагностикалау арнайы педагогикалық назар аударыңыз |
Жыл бойы |
әлеуметтік. педагог, психолог, жетекші сынып жетекшісі |
Анықтама |
|
4 |
Әлеуметтік педагогтың жұмысын талдау |
Желтоқсан, мамыр |
Әлеуметтік педагог |
Жұмысты талдау (есеп) |
|
Әлеуметтік педагог: ___________ Сүгірбаева Б.