Мақсат: мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық орта құру және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттер:
- Психологтардың (ата-аналар, оқушылар, мұғалімдер) көмегіне уақтылы жүгінуді қалыптастыру.
- Мұғалімдерге, оқушыларға және ата-аналарға психологиялық көмек көрсету арқылы педагогикалық мәдениетті арттыру;
- Мектептегі қызметкерлердің "эмоционалдық күйіп қалуының" алдын алу.
- Оқушылардың тұлғалық және интеллектуалдық дамуына, табысты әлеуметтенуіне ықпал ету.
- Психодиагностикалық, консультациялық, оқу-профилактикалық, түзету-дамытушылық және әлеуметтік-диспетчерлік бағыттар бойынша оқушылармен жұмыс;
- Профилактикада өздігінен жойылатын мінез-құлық, буллинга, кибер оқушылар арасындағы қорқыту.
№б/б |
Іс-шаралар |
Қызмет бағыты |
Нысаналы топ |
Мерзім орындалуы |
Аяқталу нысаны |
Жауаптылар |
Орындалуы туралы белгі |
1/1
|
"Психикалық жағдайлардың өзін-өзі бағалауы" диагностикасын жүргізу (сәйкес Айзенкке) |
Диагностика |
Оқушылар 7-11 кл |
Бастапентябрь |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог |
Талдамалық анықтамада атап өтілген |
1/2 |
Проективті әдістемені жүргізу: "Аңдар мектебі" |
Диагностика |
1 сынып
|
Қыркүйек |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог |
Талдамалық анықтамада атап өтілген |
1/3 |
Тест Филлипстің мектептегі мазасыздығы туралы |
Диагностика
|
5-6 сыныптар
|
Қыркүйек |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог
|
Талдамалық анықтамада атап өтілген |
1/4 |
Мектептегі бейімделу тесті: "Бояулар" әдістемесі, "Күндер" әдістемесіе, бұлт, жаңбыр" "Мектептегі мотивацияның скринингі" Лусканова |
Диагностика бейімделмеген оқушыларды анықтау
|
1 сынып
5 сынып |
Қыркүйек
|
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог
|
Талдамалық анықтамада атап өтілген |
1/5
1/6
1/7
1/8
1/9
1/10
1/11
1/12
1/13
1/14
1/15
|
Өзін-өзі бағалау "Баспалдақ" Т.Д.Марцинков |
Диагностика оқушылардың тұлғалық қасиеттерін дамыту |
Оқушылар 1 сыныптар |
Қазан |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог |
Талдамалық анықтамада атап өтілген |
Өткізу оқорғаушыа "Оқу мотивациясы" Карпова Г.А.Мотивациялық саланы зерттеу
|
Диагностика
|
6-8 сыныптар |
Қараша |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог
|
Талдамалық анықтамада атап өтілген |
|
Тест Филлипстің мектептегі мазасыздығы туралы
|
Қайталама диагностика бастап мазасыздықтар иіссіздендірілген балалармен |
5 сынып |
Қараша |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог
|
Талдамалық анықтамада атап өтілген |
|
Сауалнама кәсіби артықшылықтардың Дж.Холланд (ОП)(7-11 кл) |
Диагностика кәсіби артықшылықтардың |
7-10 сыныптар |
Қаңтар |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог
|
Талдамалық анықтамада атап өтілген |
|
"Профиль" әдістемесі ("Қызығушылықтар картасы" А.Е. Голомштоктан Г.В. модификациясында Резапкина |
Диагностика проф.нбағдарланғандық |
7-8 сыныптар |
Қаңтар |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог
|
Талдамалық анықтамада атап өтілген |
|
Темперамент типін анықтау. Тест Айзенктің, бейімделген Т.Маталина |
Диагностика мінез-құлық |
4-6 сыныптар |
Ақпан |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог
|
Талдамалық анықтамада атап өтілген |
|
Әдістеме Ш.Д.Спилбергер тұлғалық және ситуациялық үрейді анықтауға |
Диагностика түлектердің алаңдаушылығы |
9 сынып,11 сынып |
Сәуір |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог
|
Талдамалық анықтамада атап өтілген |
|
Іс қағаздарының қиялы, моторикасыО.М. Ченко "Сызуды аяқтау фигуралар". "10 сөзді жаттау" жады А.Р.Лурия
|
Диагностика бастауыш сынып оқушыларының қиялын, есте сақтауын, ойлауын |
1-4 сыныптар |
Сәуір |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог
|
Талдамалық анықтамада атап өтілген |
|
"Мектептегі мотивацияның скринингі" Н.Г.Лусканова
|
Диагностика психологиялық дайындығы төртінші сынып оқушылары оқытудың орта буынына көшуге |
4 сынып |
Сәуір |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог
|
Талдамалық анықтамада атап өтілген |
|
"Психикалық күйлердің өзін-өзі бағалауы" (бойынша Айзенкке) |
Қайталама диагностика психикалық жағдайлардың |
7-10 кл.
|
Сәуір |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог
|
Талдамалық анықтамада атап өтілген |
|
«Мектептегі жетілудің индикативті тесті" А. Керн – Я. Жирасека. |
Диагностика мектептегі жетілу |
Мектепалды Даярлық сыныбы |
Мамыр |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог |
Талдамалық анықтамада атап өтілген |
|
2/1 |
Бейімдеу ойындары, Кинезиологиялық жаттығулардың түзету кешені ОЖЖ бейімделу функцияларын дамыту |
Түзету-дамыту жұмыстары |
0- 1 сынып оқушыларыассов |
қыркүйек |
Әзірлеу (сынып сағаты) |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
2/2 |
Әңгімелер. Метафоралық ассоциативті карталармен жұмыс, Арт техниктермен. |
Түзету-дамыту жұмыстары
|
Тәуекел тобындағы оқушылармен жұмыс (диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша). |
қыркүйек |
Түзету сабағының хаттамасы |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасында көрсетілген |
2/3 |
Бейімдеу ойындары Мен" ойыны –пятсынып оқушысы!" Мектептегі алаңдаушылықты, әлеуметтік жағдайды түзету дезадаптациялар |
Түзету-дамыту жұмыстары
|
5-сынып оқушылары |
қыркүйек |
Әзірлеу (сынып сағаты) |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
2/4 |
ШПР(Кәсіби өсу мектебі) "Қарым-қатынасты үйрену" 1 Тренингтік сабақ |
Түзету-дамытушылық сабақтар |
Оқушылар 5-6 кл. |
қыркүйек |
Әзірлеу (сынып сағаты) |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
2/5 |
"Мектеп өміріне кіріспе. Мінез-құлық ережелерімен танысу» |
Дамытушылық сабақтар |
оқушылар1 сыныбы |
Қыркүйек |
Әзірлеу (сынып сағаты) |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
2/6 |
"Тәртіп ережелерімен танысу" |
Дамытушылық сабақтар |
оқушылар2,3,4 сыныбыы |
Қыркүйек |
Әзірлеу (сынып сағаты) |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
2/7 |
Өмірлік басымдықтар, құндылықтар тақырыбында тренинг элементтерімен әңгімелесу Репродуктивті денсаулық туралы білімді анықтау |
Дамытушылық іс-әрекет
|
8-11 сыныбы |
қазан |
Әзірлеу (сынып сағаты) |
Педагог-психолог
|
Түзету сабағының хаттамасы |
2/8 |
Б-да дамытушылық сабақлогикалық есептерді шешу тақырып бойынша: "Көңілді қыздыру". Дарынды балалармен жұмыс. Логикалық ойлауды дамыту және білімділік мектептегі әртүрлі пәндер бойынша |
Дамытушылық іс-әрекет
|
Оқушылар 5-7 сынып оқушылары |
Жыл бойы |
Әзірлеу (сынып сағаттары) |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
2/9 |
"Мектептегі мотивацияны дамыту"
|
Дамытушылық сабақтар |
Уқалыңд. 2, 3, 4 сыныптар |
Қазан |
Әзірлеу (сыныптық сағат ) |
Педагог-психолог |
Түзету хаттамасы сабақтар |
2/10 |
"Өзіңді таны"
|
Дамытушылық сабақтар |
оқушылар5 сынып |
Қазан |
Әзірлеу (сынып сағаты) |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
2/11 |
"Менің мүмкіндіктер"
|
Дамытушылық сабақтар |
оқушылар7 сыныптар
|
Қараша |
Әзірлеу (сыныптық б.) |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
2/12 |
"Жеке гигиена" |
Дамытушылық сабақтар |
оқушылар8-9 сыныптар |
Желтоқсанабрь |
Әзірлеу (сынып сағаттары) |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
2/13 |
"Өмірдегі табыстылық" |
Дамытушылық сабақтар |
оқушылар10 сынып |
Желтоқсан |
Әзірлеу (сынып сағаты) |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
2/14 |
ШПР "Менің отбасым Тренинг Өткізу» 1 |
Түзету-дамытушылық сабақтар |
Бастауыш сыныптардың ата-аналары |
желтоқсан |
Әзірлеу |
Педагог -Бпсихолог |
Ата-аналар жиналысының хаттамасында атап өтілді |
2/15 |
ШПР "Кірпіні қалай орналастыруға болады" 3 Тренинг |
Түзету-дамытушылық сабақтар |
8 сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Әзірлеу (сынып сағаты) |
Педагож- психолог |
Жұмыс туралы есеп педагог-психологтың бір жылдағы |
2/16 |
"Саяхатда болуы Денсаулыққа деген сүйіспеншілікке» Тренингтік сабақ |
Түзету-дамытушылық сабақтар |
Оқушылар 1-2 сыныптар |
декабр |
Әзірлеу (сынып сағаты) |
Психолог, сынып жетекшілері |
Жұмыс туралы есеп педагог-психологтың бір жылдағы |
2/17 |
ШПР (2 тренинг) "Педагогтың кәсіби күйіп қалуының алдын алу" 1,2 |
Түзету-дамытушылық сабақтар |
мұғалімдер |
Желтоқсан Сәуір |
Әзірлеу |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
2/18 |
ШПР "Біз біргеміз" 2 Тренинг Өткізу |
Түзету-дамытушылық сабақтар |
7 сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Әзірлеу (сынып сағаты) |
Педагож- психолог |
Жұмыс туралы есеп педагог-психологтың бір жылдағы |
2/19 |
ШПР "Отбасы мен үшін..." 2 тренинг |
Түзету-дамытушылық сабақтар |
5-6 сыныптардың ата-аналары |
Желтоқсан |
Әзірлеу |
Педагож- психолог |
Жұмыс туралы есеп педагог-психологтың бір жылдағы |
2/20 |
"Алдын алу буллинга және кибербуллинга» |
Түзету-дамытушылық сабақтар |
Оқушылар 6-11 сыныптардың |
Қаңтар |
Әзірлеу (сынып сағаттары ) |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
2/21 |
ШПР «Өзін-өзі реттеу эмоционалдық жағдайдың профилактикасы ретінде эмоц.жылыыгорания» 3 |
Түзету-дамытушылық сабақтар |
Мұғалімдер |
Ақпан |
Әзірлеу |
Психолог |
Жұмыс туралы есеп педагог-психологтың бір жылдағы |
2/22 |
ШПР "Жасөспірімдерге тұлғаның мықты жақтарын дамытуға арналған тренинг" 4 |
Түзету-дамытушылық сабақтар |
Оқушылар 9,11 сыныптың |
Наурыз |
Әзірлеу (сынып сағаты) |
Педагож- психолог |
Жұмыс туралы есеп педагог-психологтың бір жылдағы |
2/23 |
"Жыныстық тиіспеушіліктің профилактикасы" |
Дамытушылық сабақтар |
Оқушылар 7-11 сыныптардың |
Наурыз |
Әзірлеу (сынып сағаттары) |
Педагог-психолог |
Жұмыс туралы есеп педагог-психологтың бір жылдағы |
2/24 |
"Алдымызда жоғары сынып оқушылары тұр"
|
Дамытушылық сабақтар |
оқушылар0, 4 сыныптар |
Сәуір |
Әзірлеу (сынып сағаттары) |
Педагог-психолог |
Түзету сабағының хаттамасы |
2/25 |
"Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу" |
Дамытушылық сабақтар |
Оқушылар 7-11 сыныптардың |
Сәуір |
Әзірлеу (сынып сағаттары) |
Педагог-психолог |
Жұмыс туралы есеп педагог-психологтың бір жылдағы |
2/26 |
ШПР (2 тренинг) "Сүйіспеншілікпен тәрбиелеу" 3,4 Тренингтер |
Түзету-дамытушылық сабақтар |
7-сыныптың ата-аналары 8-сыныптың ата-аналары |
Сәуір |
Әзірлеу |
Педагож- психолог |
Жұмыс туралы есеп педагог-психологтың бір жылдағы |
2/27 |
ШПР "Бұл дүние қандай әдемі!" 5 Тренинг Өткізу |
Түзету-дамытушылық сабақтар |
3-4 сынып оқушылары |
Мамыр |
Әзірлеу (сынып сағаты) |
Педагож- психолог |
Жұмыс туралы есеп педагог-психологтың бір жылдағы |
2/28 |
ШПР "Біз біргеміз"5 Тренинг Өткізу |
Түзету-дамытушылық сабақтар |
4 сыныптың ата-аналары |
Мамыр |
Әзірлеу |
Педагож- психолог |
Жұмыс туралы есеп педагог-психологтың бір жылдағы |
3/1 |
Психология апталығын өткізу |
Профилактика және психологиялық ағарту |
Білім беру процесінің барлық қатысушылары |
желтоқсан |
Іс-шараларды әзірлеу, фотоесеп |
Педагог-психолог |
Жарияланымдар әлеуметтік желілерде, талдамалық есеп |
3/2 |
"Алдын алу буллинга және кибербуллинга" Педагогикалық кеңес |
Профилактика жүргізу |
Педагогтар |
Қаңтар |
Әзірлеу
|
Педагог-психолог |
Педагогикалық кеңестің хаттамасында атап өтілді |
3/3 |
"Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу" Ата-аналар жиналысы |
Профилактика жүргізу |
ата-аналар |
Сәуір |
Әзірлеу сөз сөйлеулер |
Педагог-психолог |
Ата-аналар жиналысының хаттамасында атап өтілді |
3/4 |
ШПР (2 тренинг) "Жанудың алдын алуға арналған профилактикалық ойындар" 4,5 |
Профилактика жүргізу |
Мұғалімдер |
Мамыр |
Тренинг хаттамасы |
Педагож- психолог |
Хаттамадағы белгі |
3/5 |
Профилактика жүргізу аутодеструктивті Әңгімелесу тобының оқушыларының мінез-құлқы және кездесулер |
Профилактика жүргізу |
Уқалыңд. |
Жыл бойы |
Кездесулерді әзірлеу |
Психолог |
Консультациялар журналында атап өтілді |
4/1 |
"ЕҚБ балаларының психологиялық ерекшеліктері" Директор жанындағы кеңесте сөз сөйлеу |
Бпсихологиялық ағарту
|
Мұғалімдер |
қыркүйек |
Әзірлеу |
Педагож- психолог |
Жиналыс хаттамасында атап өтілді |
4/2 |
"Балалардың психологиялық қауіпсіздігі: жағдайлар мен тәуекелдер" атты ата-аналар жиналысы |
Бпсихологиялық ағарту
|
Ата-аналар |
қыркүйек |
Ата-аналар жиналысының хаттамасы |
Педагож- психолог |
Ата-аналар жиналысының хаттамасындағы белгі |
4/3 |
"Бейімделудің ерекшеліктері кезеңнің"(1,5, 10 сыныптар) Пед. консилиум |
Бпсихологиялық ағарту
|
Мұғалімдер |
октябрь |
Анықтама |
Психолог, ОІ және ОІ жөніндегі меңгерушілер |
Жұмыс туралы есеп педагогтың-психологтың бір жылға |
4/4 |
"Бейімделу кезеңінің ерекшеліктері"(1,5, 10 сыныптар) |
Бпсихологиялық ағарту
|
Ата-аналар |
қазан |
Әзірлеу |
Психолог , сынып жетекшісі |
Ата-аналар жиналысының хаттамасында атап өтілді |
4/5 |
"Мамандықтар әлемінде" Ойын |
Бпсихологиялық ағарту
|
Оқушылар 3-4 |
нқаңтар |
Әзірлеу (сынып сағаты) |
Психолог, сынып жетекшілері |
Жұмыс туралы есеп педагог-психологтың бір жылдағы |
4/6 |
Оқу орындарының бейнероликтерімен танысу Бейнепрезентация |
Бпсихологиялық ағарту
|
Оқушылар9-11 сыныптар |
2 жартылай |
Анықтама (сынып сағаты)
|
Психолог, сынып жетекшілері |
Жұмыс туралы есеп педагог-психологтың бір жылдағы |
4/7 |
"АЗ балаларының психологиялық ерекшеліктері" Директор жанындағы кеңесте сөз сөйлеу |
Бпсихологиялық ағарту
|
Мұғалімдер |
Ақпан |
Кеңес хаттамасы |
Психолог, ТЖ бойынша оқу ісінің меңгерушісі |
Жиналыс хаттамасында атап өтілді |
4/8 |
"Емтиханға дайындық бойынша практикалық кеңестер ". Жадынамалар |
Бпсихологиялық ағарту
|
Оқушылар, ата-аналар |
Наурыз |
Анықтама |
Психолог |
Жұмыс туралы есеп педагог-психологтың бір жылдағы |
4/9 |
"Болашақ бесінші сынып оқушыларының мектепке бейімделу ерекшеліктері" Родильскжиналыс |
Бпсихологиялық ағарту
|
Ата-аналар |
Мамыр |
Анықтама |
Психолог, тәрбие ісі жөніндегі бас мұғалім, сынып жетекшілері |
Ата-аналар жиналысының хаттамасында атап өтілді |
4/10 |
Балаларға қатысты зорлық-зомбылықтың алдын алу - "Отбасындағы зорлық-зомбылыққа жол жоқ" Жадынамалары |
Бпсихологиялық ағарту
|
Ата-аналар |
Жыл бойы |
Анықтама |
Психолог, тәрбие ісі жөніндегі бас мұғалім, сынып жетекшілері |
Жұмыс туралы есеп педагог-психологтың бір жылдағы |
4/11 |
Психолог жұмысымәдениет клубының: "Өзіңе апаратын жол» Тренинг Өткізужәне, психологиялық ойындар |
Бпсихологиялық ағарту
|
оқушылар |
Ай сайын
|
Клубтың жұмыс жоспары Кездесулердің хаттамалары |
Педагог-психолог |
Жұмыс туралы есеп клубтың |
5/1
5/2
5/3 |
Топтық бидиагностика нәтижелері бойынша сұр түсті. Әңгімелесу |
Кеңес беру |
оқушылар |
Жыл бойы |
Журналға тіркеу |
Психолог |
Консультациялар журналы |
Жеке әңгімелесулер диагностика нәтижелері бойынша |
Кеңес беру |
Оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер |
Жыл бойы |
Журналға тіркеу |
Психолог |
Консультациялар журналы |
|
Бойынша кеңес беру сұраныстарға. (жылы оның ішінде ГР) |
Кеңес беру |
Оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер |
Жыл бойы |
Журналға тіркеу |
Психолог |
Консультациялар журналы |
|
6/1
6/2
|
Әзірлеу және рәсімдеу психологиялық бағдарламаларды |
Ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмыс |
Оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер |
Маусым, тамыз, қыркүйек |
Бағдарламалар |
Психолог |
Жұмыс туралы есеп педагог-психологтың бір жылдағы |
Құжаттамамен жұмыс Өз-өзіне қол жұмсау қаупі бар, білімі қиын, психологиялық қолдауды қажет ететін студенттер туралы мәліметтер жинау. Сұраныстар бойынша жұмыстарды өңдеу және жүргізу |
Ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмыс |
Оқушылар |
қыркүйек |
Психологиялық жеке карталар |
Педагог-психолог |
№5 папка |
|
Психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік технологияларды меңгеру бойынша семинарлар, тренингтер мен консультациялар ұйымдастыру және өткізу білім алушыларды сүйемелдеу |
Ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмыс |
Оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер |
Жыл бойы |
Есеп Анықтама |
Психолог |
Жұмыс туралы есеп педагог-психологтың бір жылдағы |
|
6/4
6/5 |
Атқарылған жұмыстардың нәтижелерін тіркеу жұмыстар |
Ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмыс |
Әкімшілік |
Күн сайын |
Журнал |
Психолог |
Жұмыс туралы есеп педагог-психологтың бір жылдағы |
Оқушылармен жыл бойы диагностикалық жұмыс жүргізуге рұқсат алу |
Ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмыс |
Оқушылардың ата-аналары |
Қыркүйек |
Қолхаттар |
Педагог-психолог |
№6 папка |
|
Жұмыс жоспарын құру |
Ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмыс |
Әкімшілік |
Маусым, тамыз |
Жоспар |
Психолог |
Жұмыс жоспары |
Педагог-психолог: ___________ Гребенщикова А.Н.