"Ақмола облысы білім басқармасыңын Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Тоқтамыс ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Токтамыс отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жалпы білім беру" КММ ата-аналармен жұмыс туралы ақпарат ауыл мектебі Тоқтамыс»

Мектепте рухани бай, бақытты болуды және басқа адамдарға бақыт сыйлауды білетін тұлғаның еркін дамуына қолайлы жағдай жасау үшін ата-аналар, мұғалімдер және оқушылар арасындағы өзара әрекеттестіктің тиімді жүйесін қалыптастыру мақсатында "АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫН" құру өзекті болды. .

 

  Мектебімізде ата-аналарды қолдау жалпы мектептік ата-аналар жиналыстарын, дөңгелек үстелдерді, шығармашылық байқауларды, кездесулер мен әңгімелесулерді өткізу арқылы жүзеге асырылады. Мұндай іс-шаралар ата-аналардың бір-бірімен жақындасуына, мұғалім, ата-аналар және, әрине, балалар арасында байланыс орнатуға ықпал етеді. ӨБДО жұмысы аясында келесі іс-шаралар өткізілді:

https://www.instagram.com/p/DAcgiuFohD0/?igsh=MTM4ajF6OGt1cGxmZA

https://www.instagram.com/p/DAapw-IqbNY/?igsh=MWZkY3E0NWszYXF3aw

https://www.instagram.com/p/DDv7A7vskM6/?igsh=c3M3ZnBoMnY4OHh6

https://www.instagram.com/p/DD9jM-4sjPe/?igsh=MWZ1ZHdjNHN4emJm

https://www.instagram.com/p/DDt6rbRMGXa/?igsh=N2o2endzazVwM3F0

 

 

 

 

БЕКІТЕМІН/БЕКІТЕМІН:

«Тоқтамыс а. жалпы орта білім

беретін мектебі» КММ директоры

_________________Мамчур М.М.

 

 

"ТОҚТАМЫС АУЫЛЫНЫҢ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ" КММ

2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫНА АТА-АНАЛАР ҚАУЫМЫМЕН ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

АТА-АНАЛАР ҚОҒАМДАСТЫҒЫМЕН ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ" КММТОҚТАМЫС АУЫЛЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ МЕКТЕБІ» 202 ЖЫЛҒА4–2025 ОҚУ ЖЫЛЫ

 

Мақсаты:                                                                                                                     

Ата-аналар мен мектептердің бірлескен тәрбие қызметіндегі ынтымақтастығын және тәрбие процесінде мектеппен өзара ібастап-қимылды ұйымдастыру. Мұғалімдер мен ата-аналар арасындағы ынтымақтастықты дамыту.

Мақсат:                                                                                                                     

Ата-аналар мен мектептің бірлескен тәрбиелік іс-әрекеттегі ынтымақтастығын және тәрбие үдерісінде мектеппен өзара әрекеттесуін ұйымдастыру. Педагогтар мен ата-аналар арасындағы ынтымақтастық қарым-қатынасты дамыту.

 

Міндеттері:

  • Ата-аналарды балалармен бірге мектеппен бірлескен тәрбие қызметіне қосу.
  • Ата-аналарға отбасылық тәрбиеде көмек көрсету. 
  • Балаларды әлеуметтік қорғауды мектеппен бірлесіб ұйымдастыру.
  • Отбасы мен мектепте Салауатты өмір салтын ұйымдастыру.
  • Ата-аналардың белсенді педагогикалық ұстанымын қалыптастыру, отбасының тәрбиелік әлеуетін арттыру.

Міндеттер:

  • Ата-аналарды балалармен мектептегі бірлескен тәрбиелік іс-шараларға қосу.
  • Ата-аналарға отбасылық тәрбиеде көмек көрсету. 
  • Мектеппен бірлесіп балаларды әлеуметтік қорғауды ұйымдастыру.
  • Отбасында және мектепте салауатты өмір салтын ұйымдастыру.
  • Ата-аналардың белсенді педагогикалық ұстанымын қалыптастыру, отбасының тәрбиелік әлеуетін арттыру.

 

 

 

 

ЖҰМЫСТЫҢ МАЗМҰНЫ/ЖҰМЫСТЫҢ МАЗМҰНЫ

1.  Оқушылардың отбасыларын, балалардың отбасындағы жағдайын, олардың өмір сүру жағдайларын зерттеу/Оқушылардың отбасыларын, отбасындағы балалардың жағдайын, олардың тұрмыс жағдайын зерттеу.

2. Ата-аналарға жалпыға бірдей білім беруді ұйымдастыру және дәрістер өткізу/ Жалпыға бірдей ата-аналық оқытуды ұйымдастыру және өткізу, лекториев.

3.  Ата-аналарға құқықтық, психологиялық-педагогикалық білім аламын/ Ата-аналарға құқықтық, психологиялық-педагогикалық білім беру.

4. Жалпыи мектептік және сыныптық ата-аналар жиналыстарын өткізу/ Жалпы мектептік және сыныптық ата-аналар жиналыстарын өткізу.

5.  Жеке және топтық консультациялар өткізу/ Жеке және топтық консультациялар өткізу.

6.  Ата-аналарды қызметтің барлық бағыттары бойынша ынтымақтастыққа, жалпыи мектептік ата-аналар комитетінің жұмысына тарту/ Ата-аналарды қызметтің барлық бағыттары бойынша, жалпы мектептік ата-аналар комитетінің жұмысы бойынша ынтымақтастыққа тарту.

7.  Дәстүрлі жалпыи мектеп мерекелеріне қатысу/Дәстүрлі жалпы мектептік мерекелерге қатысу.

8. Диагностикалық зерттеулер жүргізу, сауалнама жүргізу/Диагностикалық зерттеулерді, сауалнамаларды жүргізу.  

 

ТИІМДІЛІК КРИТЕРИЙЛЕРІ/ТИІМДІЛІК КРИТЕРИЙЛЕРІ:

 

1.     Ата-аналардың педагогикалық мәдениетін арттыру/Ата-аналардың педагогикалық мәдениетін арттыру.

2.     Сынып және мектеп қоғамдастығының өміріне белсенді қатысу/Сынып және мектеп қоғамдастығының өміріне белсенді қатысу.

3.     Отбасындағы қолайсыз жағдайды жою, балалар мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынасты қалыпқа келтіру/Отбасындағы қолайсыз жағдайды жою, ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынасты қалыпқа келтіру.

4.     Құқық бұзушылықтардың алда алу бойынша бірлескен профилактикалық жұмыстың нәтижелілігі/Құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша бірлескен профилактикалық жұмыстардың тиімділігі.

5.     Мектеп-отбасы өзара әрекеттесу формаларын жетілдіру/Мектеп–отбасы қарым-қатынасының формаларын жетілдіру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тәрбие жұмысының атауы

Атауы іс-шаралар

Аяқтау нысаны

Нысан

аяқтау

Жауапты орындаушылар

Жауаптылар

орындаушылар

Орындау мерзімі

Мерзім орындалуы

1

Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының жұмысы

Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының жұмысы

Бұйрық, жұмыс жоспары

Бұйрық, жұмыс жоспары

Мектеп әкімшілігі/ Администрация школы

Сынып жетекшілер/ Сыныптықе басшыжәне

Ата-аналар комитеті/ родительский комитет

Оқу жылының ағымында

Оқу жылы ішінде

2

Мектеп пен ата-аналар арасында шарттар жасасу

Мектеп пен ата-аналар арасында келісім-шарттар жасау

Шарттар

Шарттар

Сыныптықе басшыжәне/ Сынып жетекшілер

Қыркүйек/ қыркүйек

3

Оқушылардың отбасыларын, балалардың отбасындағы жағдайын, олардың өмір сүру жағдайларын зерттеу.

Оқушылардың отбасыларын, отбасындағы балалардың жағдайын, олардың тұрмыс жағдайын зерттеу.

ӘТЖЗ актілері

ЖБҚ актілері

Сынып жетекшілер/ Сыныптықе басшыжәне

ТЖО/СДВР

Психолог

Оқу жылының ағымында

Оқу жылы ішінде

4

Құқық бұзушылықтың, қадағалаусыз және панасыз қалудың алдын алу мақсатында мектептің Ата-аналар комитетінің мүшелерін рейдтерге қатысуға тарту

Құқық бұзушылықтарды, қадағалаусыз және панасыз қалуды алдын алу мақсатында Мектепшілік ата-аналар комитетінің мүшелерін рейдтерге қатытыру

Хаттамаса рейді

Рейд хаттамасы

Мектеп әкімшілігі/ Администрация школы

Сынып жетекшілер/ Сыныптықе басшыжәне

Ата-аналар комитеті/ родительский комитет

Оқу жылының ағымында (жұма-сенбі)

Оқу жылы бойы (жұма-сенбі)

5

Ата-аналар үшін психологиялық-педагогикалық, адамгершілік-құқықтық білімді арттыру.

Ата-аналар үшін психологиялық-педагогикалық, адамгершілік-құқықтық білімдерін арттыру.

Ата-аналарға арналған құқықтық оқыту  Ата-аналарға арналған жалпыға бірдей құқықтық оқыту

Сынып жетекшілер/ Сыныптықе басшыжәне

Психолог

Оқу жылының ағымында

Оқу жылы ішінде

6

Әр түрлі есептерде тұратын отбасыларға, оқушыларға бару

Отбасыларға, әртүрлі есеп түрлеріндегі оқушыларға бару

АЖЗ актілері, ата-аналармен әңгімелесу хаттамалары

ЖБҚ актілері, ата-аналармен әңгімелесу хаттамасы

Қол сын.., орынбасары ТЖ жөніндегі директорлар

Тоқсанына 1 рет

тоқсанына 1 рет

7

Жалпыи мектептік және сыныптық ата-аналар жиналыстарын өткізу.

Жалпы мектептік және сыныптық ата-аналар жиналыстарын өткізу.

Жиналыс хаттамалары

Жиналыстардың хаттамалары

Сынып жетекшісі

Мектеп әкімшілігі

Орынбасары ТЖ жөніндегі директорлар

Оқу жылының ағымында

Оқу жылы ішінде

8

Жеке және топтық консультациялар өткізу. Жеке және топтық консультациялар өткізу.

Жиналыс хаттамалары

Жиналыстардың хаттамалары

Сынып жетекшісі

Орынбасары ТЖ жөніндегі директорлар

Оқу жылының ағымында

Оқу жылы ішінде

9

Ата-аналарға арналған Ашық есік күндерін ұйымдастыру

Ата-аналарға арналған ашық есік күндері.

Ақпарат

Ақпарат

Мектеп әкімшілігі

Жартыжылдықта 1 рет

Жартыжылдықта бір рет

10

Материалдық-техникалық базаны нығайтуға көмектесу, бракераж комиссиясының жұмысына қатысу

Материалдық-техникалық базаны нығайтуға көмек көрсету, бракераждық комиссияның жұмысына қатысу

Бракераж комиссиясының актілері

Бракераждық комиссияның актілері

Ата-аналар комитетінің төрағасы

Ата-аналар комитетінің төрағасы

Оқу жылының ағымында

Оқу жылы ішінде

11

Шығармашылық істерді, дәстүрлі іс-шараларды, мерекелерді, сенбіліктерді өткізуге көмектесу

Шығармашылық істерді жүргізуге көмек көрсету, дәстүрлі іс-шаралар, мерекелер, сенбіліктер

Іс-шаралар, сенбіліктер

Сенбіліктер, іс-шаралар

Сынып жетекшілер,

ата-аналар комитеті

Сынып жетекшілері, ата-аналар комитеттері

Оқу жылының ағымында

Оқу жылы ішінде

12

Жалпы мектепшілік және сыныптағы ата-аналар комитеттерінің жұмысы

Жұмыс жалпы мектептік және сыныптық ата-аналаролардың комитетов

Жиналыс хаттамалары

Жиналыстардың хаттамалары

ТЖО, ата-аналр комитетінің төрағасы

ДШЖО, ата-аналар комитетінің төрағасы

Оқу жылының ағымында

Оқу жылы ішінде

ЖАЛПЫ МЕКТЕПШІЛІК АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСТАРЫ

ЖАЛПЫ МЕКТЕПТІК АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСТАРЫ

1

"Отбасы және мектеп - бір бағыттағы көзқарас" жалпы мектептік ата-аналар жиналысы № 1

№1 жалпы мектептік ата–аналар жиналысы "Отбасы және мектеп - бір бағытқа көзқарас"

Хаттама, жинақтаушы материал, фотоесеп Хаттама, жинақтаушы материал, фотоесеп

Мектеп әкімшілігі, психолог Гребенщикова А.Н.

Әкімшілікмектеп оқушылары

Тамыз-қыркүйек

Тамыз-қыркүйек

2

"Баланың құқықтары-ата-аналардың міндеттері. Отбасында толеранттылыққа тәрбиелеу" №2 жалпы мектептік ата-аналар жиналысы

№2 жалпы мектептік ата-аналар жиналысы "Баланың құқықтары - ата-аналардың міндеттері. Отбасындағы толеранттылыққа тәрбиелеу»

Хаттама, жинақтаушы материал, фото.

Хаттама, жинақтау материалы, фотоесеп

Мекетп әкімшілігі

Мектеп әкімшілігі

Қараша

Қараша

3

"Жасөспірімдер ортасындағы жағымсыз көріністердің алдын алудың өзекті мәселелері" №3 жалпы мектептік ата-аналар жиналысы

№3 жалпы мектептік ата-аналар жиналысы "Жасөспірімдер ортасындағы жағымсыз көріністердің алдын алудың өзекті мәселелері"

Хаттама, жинақтаушы материал, фотоесеп Хаттама, жинақтаушы материал, фотоесеп

Мекетп әкімшілігі

Мектеп әкімшілігі

Желтоқсан

Желтоқсан

4

"Баланың кәсіби бағдарлануына отбасының көмегі" №4 жалпы мектептік ата-аналар жиналысы

№4 жалпы мектептік ата-аналар жиналысы "Баланы кәсіптік бағдарлауда отбасының көмегі"

Хаттама, жинақтаушы материал, фотоесеп Хаттама, жинақтаушы материал, фотоесеп

Мекетп әкімшілігі

Мектеп әкімшілігі

Наурыз

Наурыз

5

"Балалардың салауатты өмір салтын алдын алудағы отбасы мен мектептің рөлі, оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру" №5 жалпы мектептік ата-аналар жиналысы

№5 жалпы мектептік ата-аналар жиналысы "Балалардың салауатты өмір салтын қалыптастырудағы, оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастырудағы отбасы мен мектептің рөлі"

Хаттама, жинақтаушы материал, фотоесеп Хаттама, жинақтаушы материал, фотоесеп

Мекетп әкімшілігі

Мектеп әкімшілігі

Мамыр

Мамыр

 

Орын.: Ткачева О.Л. 87164632696

 

 

Бағдарламалар педагогикалық қолдауды ата-аналардың

Тақырып

Мазмұны

 

Бағдарламапедагогикалық қолдауды ата-аналардың

1-4 сынып оқушылары

 

  1.  

Отбасы - бақытбесігі

Ата–аналардың өмірлік жобасы - бақытты адам

1.         Баланың амандығы оның бақытты өмірінің негізі ретінде.

2.         Баланың амандығы үшін ата-ананың жауапкершілігі.

3.         Бастауыш сынып оқушыларының жас ерекшеліктері мен әлеуметтік ерекшеліктері.

4.         Отбасында қолайлы климатты қалай құруға болады: ата-ананың назары, қолдауы, жағымды қарым-қатынас, өзара түсіністік, сенімді қарым-қатынас.

5.         Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға негізделген отбасылық тәрбие әдістері

  1.  

Білімдігедүниежарық.

Білім қуанышы: балаңызға қуанышпен оқуға қалай көмектесуге болады

 

1.         Баланың жеке басының (физиологиялық, психологиялық және әлеуметтік) дамуы үшін оның мектепке бейімделуінің маңыздылығы.

2.         Баланың танымдық қабілеттерінің даму деңгейінің диагностикасы және мектепке бейімделуі.

3.         Ұлттық мәдениетте баланың есте сақтау қабілетін, зейінін, ойлау қабілетін, қарым-қатынасын дамыту әдістері.

4.         Үй тапсырмасы: көмектесу керек пе, жоқ па?

5.         Балалардың оқуға деген ынтасын арттыру үшін отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуі.

  1.  

Әрбір бала – жарық жұлдыз.

Әрбір бала бірегей: оны қалай ашуға болады 

1.         Ұлттық мәдениет дәстүрлерінде ерік-жігер қасиеттері мен мінез-құлқын тәрбиелеу.

2.         Темпераменттің оқу іс-әрекетіне, мінез-құлқына және қарым-қатынасына әсері. Баланың жақсысы-сүйініш, жаманы-күйініш.

3.         Баланың темпераментіне сәйкес оның бірегейлігін қалай ашуға болады.

4.         Әр баланың бірегейлігін ашудағы отбасы мен мектептің өзара әрекеті.

 

  1.  

Баланы жастан...

Балада тапқырлық пен эрудицияны қалай дамытуға болады

1.         Ойындар балалардың даму құралы ретінде.

2.         Зияткерлік ойындар және олардың балалардың тапқырлығы мен эрудициясының дамуына әсері.

3.         Балалар мен ата-аналарға арналған ұлттық және отбасылық зияткерлік ойындар.

4.         Балада тапқырлық пен эрудицияны дамыту үшін отбасы мен мектептің өзара әрекеттестігі.

  1.  

Құмаройындары – тәуелділікқақпаны.

Балалардың компьютерлік ойындарға тәуелділігін қалай жеңуге болады.

1.         Компьютерлік ойындардың баланың психикасына әсері туралы.

2.         Интернетті пайдалану режимін сақтау.

3.         Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен. Баланы ойынға тәуелділіктен қалай қорғауға болады.

4.         Компьютерлік ойындарға балама: спорт, белсенді ойындар, шығармашылық, кітап оқу, серуендеу, театр.

  1.  

Сенім артуға - жетістіккепілі

Қиын жағдайда баланы қалай қолдау керек

1.         Бала өміріндегі қиын жағдайлар.

2.         Агрессия, өтірік, ашуланшақтық және қиын жағдайдағы баланың басқа көріністері.Әдептілік, ар-ұят – адамдықтың белгісі.Тұрпайы мінез, жат қылық – надандықтың белгісі.

3.         Қиын жағдайдағы баланың жағдайын тану және түсіну.

4.         Қиын жағдайларда баланы қолдаудың тиімді жолдары.

5.         Жағдайды шешуде баланың күшті жақтарына сүйену.

  1.  

Әкенікөріпұлөсер, шешенікөріпқызөсер

Жеке үлгі бойынша тәрбиелеу

1.         Отбасындағы ересектер мен балаларды бірге өткізудің пайдасы.

2.         Күнделікті өмірде тарату үшін маңызды ата-ана мінезінің қасиеттері.

3.         Пайдалы әдеттерге баулу.  

4.         Сөзіңді орындау және уәделеріңді орындау – ата-ананың өмірлік маңызды қағидасы.

5.         Балапан ұядан не көрсе, ұшқанда соны іледі.

  1.  

Тәліммененөрілгенбіздіңдәстүр

Дәстүрлер отбасы игілігінің негізі ретінде

1.         Отбасылық дәстүрлердің өзектілігі. Отбасылық дәстүрлер отбасындағы қарым-қатынасты нығайту, сүйіспеншілік пен сенімді қарым-қатынасты көрсету ретінде.

2.         Тәрбие тәлімнен. Тату үйдің тамағы тәтті. Отбасының бірлігін насихаттайтын отбасылық дәстүрлер мен хобби.

3.         Отбасылық дәстүрлерді құру негіздерін оқыту: практикалық әдістер. 

4.         Отбасылық дәстүрлерді сақтауда мектеп пен ата-аналардың өзара қарым-қатынасы, өзара сыйластық таныту және мектеп дәстүрлерін тәрбиелеу.

5.         Ұлттық және отбасылық дәстүрлердің сабақтастығы.

 

 

 

 

 

Бағдарламапедагогикалық қолдауды ата-аналардың

5-9 сынып оқушылары

 

  1.  

Баланың бас ұстазы – ата-ана.

Позитивті ата-ана болу: тыңдау, есту, тыңдау

 

1.         Жасөспірімдердің жас және әлеуметтік ерекшеліктері.

2.         Қателерді, кемшіліктерді және ауытқуларды түзету емес, жасөспірімге жағымды әсер ету ретінде тәрбиелеу.

3.         Позитивтіліктің ерекшеліктері ата-аналық: жағымды эмоциялардың үстемдігі теріс мәндермен, жағымды көңіл-күй; жасөспірімнің жақсы қасиеттеріне назар аудару, күшті және жағымды мінез-құлық қасиеттерін дамыту.

4.         Позитивтіліктің принциптері мен ережелері ата-аналық. Ұлттық бастаулар позитивті ата-аналық.

5.         Нәтижесінде қанағаттану және психологиялық әл-ауқат позитивті ата-аналық.

  1.  

Ақылайтпа, жолкөрсет.

Оқытудың жаңа шарттары: бала бейімделуден қалай өтуі керек

  1. Жасөспірімнің физиологиялық бейімделуі, оның еңбекке қабілеттілігін арттыру шарттары. Ұлттық тамақтану мәдениеті жасөспірімнің физиологиялық бейімделу мүмкіндігі ретінде.
  2. Жасөспірімнің әлеуметтік-психологиялық бейімделуі: негізгі қиындықтар.
  3. Өзіңді өзің сыйламасаң, өзгеден сый дәм етпе. Жасөспірімнің өзін-өзі бағалауының бейімделу процесіне әсері.
  4. Жасөспірімнің отбасындағы қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
  5. Жасөспірімнің табысты әлеуметтенуіндегі отбасы мен мектептің өзара әрекеті.
  1.  

Балаға үйрету: ақылыңды мейірімге орап бер

Балаңыздың кілтін қалай табуға болады

1.         Мүшелжас. Жасөспірімнің жасына байланысты дағдарыстары, олардың көріністерімен күресу жолдары.

2.         Ата-аналар мен балалардың ортақ мүдделері олардың өзара түсіністігінің негізі ретінде.

3.         Жасөспіріммен қарым-қатынасты қалай құруға болады. Сындарлы келіссөздер.

4.         Біркүндікұрыстынқырықкүндікқырсығы бар. Жасөспіріммен жанжалдар және оларды шешу жолдары.

5.         Кешіру қабілеті ата-ана мен бала арасындағы эмоционалды байланысты сақтаудың шарты ретінде.

  1.  

Бұлақ көрсең, көзін аш.

Шығармашылық тұлғаны тәрбиелейміз

 

 

1.         Жасөспірімнің отбасында шығармашылық ойлауын дамыту әдістері.

2.         Ертегілерді тірек бойынша құрастыруды үйрену.

3.         Қазіргі заманғы отбасы жағдайындағы балалардың шығармашылығын дамытудағы ұлттық балалар ойындарының маңызы.

4.         Балалармен шығармашылық іс-әрекеттің тиімділігін арттыру.

5.         Шығармашылық тұлғаны дамыту бойынша отбасы мен мектептің өзара әрекеттестігі.

  1.  

Ақпараттан ақ-қараны ажырату өнері.

Интернеттегі бала: бақытты ортаны қалай табуға болады

 

1.         Интернет және жасөспірімнің желідегі белсенділік формалары.

2.         Жасөспірімнің интернетті пайдалануының негізгі мәселелері, салдары және мүмкіндіктері.

3.         Жасөспірімді қорғауға арналған ата-аналардың мінез-құлық алгоритмі кибербуллинга және қауіпті көздерден интернет-кеңістікте.

4.         «Боларелдіңбаласыбірбірін батыр дер..." Жасөспірімнің желідегі мінез-құлқына тәрбиенің әсері.

5.         Жасөспірімнің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін мектеп пен ата-аналардың өзара әрекеті. 

  1.  

«Әр нәрсенің өлшемі бар...»

"Қажеттілік" пен "қалау" арасындағы тепе-теңдікті қалай сақтауға болады

1.         Жасөспірімнің қажеттіліктері мен тілектері.

2.         Жасөспірімнің проблемалық мінез-құлқының белгілері.

3.         Жағымсыз эмоциялармен жұмыс істеу алгоритмі

4.         Ашу тасады, ақылбасады.Бастапжағдайлар өзін-өзі реттеу.

5.         Жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу.

  1.  

Жасөспірімдермен қарым-қатынас құпиялары.

Жасөспірімдердің қарым-қатынасының ерекшеліктері

1.         Достық – ең көп жасөспірімнің өміріндегі маңызды нәрсе.

2.         Қазіргі балалар қалай достасады. Жасөспірімдердің субмәдениеттері. 

3.         Жасөспірімдер арасындағы қақтығыстар. Қорқыту. Әдепсізөскенадамнан, тәртіппенөскен тал жақсы.

4.         Ата-аналық мінез-құлық стратегиялары.

5.         "Қабылдау", "сыйластық", "ашықтық" ұлттық құндылықтары адамдар арасындағы қарым-қатынасты құрудың негізі ретінде.

  1.  

Отбасықұндылығы - сарқылмасқазына

Құндылықтар отбасылық бақыттың негізі ретінде

 

1.         Отбасылық құндылықтарды қолданудың өзектілігі.

2.         «Көңілкеңболса, үйдіңтарлығыбілінбес»: Гостеприимство как основа семейных ценностей

3.         "Мейірімді ата-ана - Мейірімді бала". Біз сияқты қалыптастырамыз әлде бұл құндылықтарды отбасында, балада сақтаймыз ба?

4.         Бабалардәстүрі – ұрпаққаөсиет – отбасының құндылық негізі ретінде ұрпақтан-ұрпаққа жалғасып келе жатқан салт-дәстүрлерді талқылау және қолдану. 

5.         Жасөспірімдерде ұлттық құндылықтарды сақтау мәселелерінде мектеп пен ата-ананың өзара әрекеттесуінің маңыздылығы.

 

Бағдарламапедагогикалық қолдауды ата-аналардың

10-11 сынып оқушылары

 

  1.  

Боламын деген баланың бетін қақпа, белін бу...

Тұлға адамгершілік құндылықтар негізінде өзін-өзі дамытудың нәтижесі ретінде

1. Жоғары сынып оқушыларының жас және әлеуметтік ерекшеліктері.

2. Позитивті ата-ана болу қалауды қолдау ретінде және біргежоғары сынып оқушысының өз өмірін өз бетінше құруға арналған жәрдемақылары.

3. Өзіндік іс–әрекет - тұлғаны дамытудың басты тәсілі.

Өзін-өзі тәрбиелеу әдістері: ұлттық этика және қазіргі заман.

  1.  

Көркем мінез – баға жетпес байлық.

Эмоциялық интеллект табысты тұлғаның негізі

 

  1. Эмоциялық интеллект және оның адам өмірінің сапасына әсері.
  2. Эмоционалды интеллекттің құрылымдық компоненттері:  өзін-өзі тану, өзін-өзі реттеу, жанашырлық, қатынастарды реттеу.
  3. Дағдарыс жағдайындағы мінез-құлықтың алгоритмдері мен өнімді тәсілдері.
  4. Өсіп келе жатқан балалармен қарым-қатынас мәдениеті.
  5. Эмоциялардың көрінуіндегі ұлттық ерекшеліктер.
  1.  

Сен жанбасаң лапылдап... 

Балаңызға өз мамандығын табуға қалай көмектесуге болады

 

 

  1. Кәсіп – өзін-өзі жүзеге асырудың негізі.
  2. Өзін–өзі танудың кілті - темпераменттің ерекшеліктерін, қабілеттерін, мінез-құлық қасиеттерін ашу.
  3. Ұлы жол үйіңнің табалдырығынан басталады. Балаға кәсіби қызметтің таңдаулы түрлерін анықтауға қалай көмектесуге болады.
  4. Жоғары сынып оқушысының өзін-өзі анықтау жолындағы "тұзақтар".
  5. Кәсіби өзін–өзі анықтау - бақыт пен өмірлік табыстың негізі. 
  1.  

Құмарлыққа бой алдыру тәуелділік құрдымы

Жоғары сынып оқушыларының дамуындағы тәуекел аймақтары

  1. Тәуелділіктің түрлері (тағамдық, алкогольдік, есірткілік, химиялық), вейптер, лудомания).
  2. Жоғары сынып оқушысында тәуелділіктің белгілері.
  3. Ұлдарықтан өзгенің бәрі жұғады. Тәуелді мінез-құлықтың алдын алу шаралары.
  4. Нашақорлықтың алдын алу бойынша отбасы мен мектептің өзара әрекеті.

 

  1.  

Жақсыдан қашпа, жаманға баспа...

Әлеуметтік медиа және интернет кеңістігі: жоғары сынып оқушыларының қауіпсіз мінез-құлқы 

  1. Жоғары сынып оқушыларының интернет қауіпсіздігі.
  2. Жоғары сынып оқушыларының ойынға тәуелділігін диагностикалау.
  3. Әлеуметтік медиа және интернет жоғары сынып оқушыларының тәуелді мінез-құлқы.
  4. Профилактика жүргізу интернетке тәуелділік жоғары сынып оқушылары.
  5. Әлеуметтік желілерге тәуелділіктің алдын алу үшін отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуі және интернет-кеңістіктер.
  1.  

Күйзелістен шығар жол

Күйзелістен аман өтуге көмектесеміз

 

 

  1. Көңіл жақсы болғаны – өмір жақсы болғаны. Ресурстық жағдайыңызды қалай қолдауға болады. Күйзелістен шығу әдістері.
  2. Эмоциялық реттеу – стресстік жағдайда тепе-теңдікке қол жеткізу
  3. Агрессия, депрессия, суицидтік мінез-құлық және стресстің басқа да экстремалды көріністері.
  4. Ретінде қателесу құқығы сатып алу мүмкіндігіболып табылады тәжірибе.
  5. Қамтамасыз етуде мектеп пен отбасының өзара іс-қимылы стресске орнықтылық баланың
  1.  

Сүйіспеншілік – сыйластық кілті

Махаббат – өзара түсіністіктің кілті

  1. Махаббат отбасындағы эмоционалдық тепе-теңдіктің негізі ретінде.
  2. Ұғым "Айналайын", отбасындағы баланы жан-жақты қолдау.
  3. Эмоцияларды білдірудегі шынайылық. Эмоциялық манипуляциялар.
  4. Жоғары сынып оқушысымен нәзік тақырыптарда қалай сөйлесуге болады.
  1.  

Атадан өсиет, анадан қасиет

Отбасының дәстүрлері мен құндылықтары: ұрпақтан-ұрпаққа

 

 

  1. Халық дәстүрлері мен отбасы дәстүрлерінің өзара байланысы. Ұрпақтар сабақтастығы білімді, құндылықтарды, дүниетаным мен дәстүрлерді аға буыннан – кішіге беру ретінде.
  2. Ананың ізін қыз басар, атаның ізін ұл басар. Отбасындағы ана мен әкенің рөлі.
  3. Отбасы тәрбиесінде ескерілуі қажет балалардың қазіргі ұрпағының даму ерекшеліктері.
  1. Қазіргі қоғамның өзгермелі тұрмыс жағдайында отбасы дәстүрлерін сақтау.
         

 

Жаңартылған күні: 24.01.2025 20:11
Құрылған күні: 24.01.2025 20:11

Текст