Әлеуметтік педагогтың жұмысы мектептің 20 жылға арналған жұмыс жоспары бойынша жүргізілді24-2025 оқу жылы.
20-ға мақсат, міндеттер айқындалды24-2025 оқу жылы:
Мақсаты: Оқушылардың мектепте, отбасында және әлеуметтік ортада толыққанды тұлғалық дамуына, позитивті әлеуметтенуіне, кәсіби қалыптасуына және өмірлік өзін-өзі анықтауына жағдай жасау.
Міндеттер:
1. Отбасылық жайсыздықтың, әлеуметтік жетімдіктің, балаларға қатысты зорлық-зомбылықтың алдын алу және қоғамға жат мінез-құлықтың, қадағалаусыз қалудың, білім алушылардың құқық бұзушылықтарының алдын алу, салауатты өмір салтын насихаттау.
2. Оқушылар мен ата-аналарға, сондай-ақ қарым-қатынаста, оқуда, дамуда, әлеуметтенуде проблемалары бар немесе әлеуметтік қауіпті жағдайдағы "тәуекел тобындағы" балаларға уақтылы, жан-жақты, тұлғалық-бағдарлы, әлеуметтік-педагогикалық, психологиялық және құқықтық көмекті ұйымдастыру. .
3. Білім беру қатынастарына қатысушылардың барлығының педагогикалық және құқықтық мәдениетін арттыру.
4. "Әлеуметтік қауіпті" отбасылармен және "тәуекел тобындағы" балалармен жұмыс жасау бойынша кәмелетке толмағандардың істері және олардың құқықтарын қорғау жөніндегі комиссиямен, ПДН-мен іскерлік серіктестікті жүзеге асыру.
5. Түзету бағыттары бойынша профилактикалық бағдарламаларды іске асыру: "Сенім" - кәмелетке толмағандардың суицидтік мінез-құлқының алдын-алу, "Ата-аналардың (заңды өкілдердің) балаларға қатысты зорлық-зомбылықтың алдын-алу және кәмелетке толмағандардың отбасыларынан өз еркімен кету себептері", "Балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқының алдын-алу және түзету бағдарламасы".
Өз қызметінде оң нәтижелерге қол жеткізу үшін әлеуметтік педагог:
басшылыққа алады
-Конституциямен ,
- "Білім туралы" Заңымен ҚР»,
-"Бала құқықтары туралы конвенция",
-Нормативтік-құқықтық актілермен.
Құжаттаманы жаңарту және жасау.
Бұл оқу жылы жаңа оқу жылына арналған құжаттаманы жаңартудан және жасаудан басталды
- Сыныптардың, мектептердің әлеуметтік төлқұжаттары;
-Әлеуметтік педагогтың жұмыс жоспары;
Келесі тізімдер жаңартылды және жасалды:
- Аз қамтылған отбасылардан шыққан балалардың мәліметтер банкі;
- Көп балалы отбасылардан шыққан балалардың мәліметтер банкі.
- Өгей әкелерімен және өгей шешелерімен бірге тұратын балалардың мәліметтер банкі.
Оқу жылының басында мектептің оқушылар ұжымына мониторинг жүргізіліп, оның барысында белгілі бір мәртебе санаттары бойынша тізімдер құрастырылды. Деректер мектеп құжаттарын зерделеу, сынып ұжымдарының әлеуметтік төлқұжаттарын рәсімдеу, ата-аналармен, оқушылармен әңгімелесу, тестілеу, сауалнамалар, сауалнамалар арқылы алынды. Барлық жұмыстардың нәтижесінде мектептің әлеуметтік төлқұжаты толтырылды.
2024-2025 оқу жылының жартыжылдығында оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау жүзеге асырылды, олардың сабаққа келмеу немесе кешігу себептері анықталып, ата-аналармен және сынып жетекшілерімен тығыз байланыста болды.
Оқушылар арасындағы қараусыздық пен құқық бұзушылықтың алдын алу.
Мектептің әлеуметтік педагогының жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі қызметі мектеп директоры бекіткен жоспар бойынша жүзеге асырылды.
.
Біздің мектепте жыл сайын отбасындағы балалармен қатал қарым-қатынас фактілерін анықтау бойынша профилактикалық жұмыстар жүргізіледі. Іс-әрекет барысында отбасындағы оқушылардың проблемалары анықталады; кәмелетке толмағандардың физикалық, психологиялық, әлеуметтік денсаулығының жағдайы бақыланады; жағдайы нашар отбасыларға бақылау жүргізіледі.
Осы жартыжылдықта ата-аналардың балаларына қатал қарым-қатынас жасау фактілері анықталған жоқ:
Атқарылған жұмыстар мен нәтижелерді талдай отырып, мынадай қорытынды жасауға болады:
Жартыжылдыққа жоспарланған іс-шаралар 2024-2025 оқу жылын әлеуметтік педагог орындады.
Жұмысты талдаудан және алынған мониторинг нәтижелерінен мынадай қорытынды жасауға болады - алға қойылған мақсаттар мен міндеттер бойынша жұмысты жалғастыру қажет.
Екінші жартыжылдықтағы жұмыс мақсаты 2024– 2025 оқу жылы:
Балаларды әлеуметтік қорғау жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру, білім беру ұйымында кәмелетке толмағандардың профилактикалық, әлеуметтік маңызды іс-шараларын ұйымдастыру.
Міндеттер: