"Ақмола облысы білім басқармасыңын Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Тоқтамыс ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Токтамыс отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Педагог психологтың аналитикалық есебі 2024-2025 оқу жылының 1 жартыжылдығына

 

 
Келесі бағыттар бойынша педагог-психолог қызметінің нәтижелері:
Диагностикалық бағыт
Психологиялық диагностика арнайы әдістерді қолдану арқылы студенттерді топтық және
жеке тексеруден тұрады.
Диагностика педагог-психологтың жұмыс жоспары, әкімшіліктің сұранысы, мұғалімдер
мен ата-аналардың алдын ала сұраныстары бойынша жүргізілді.
Диагностикалық жұмыстың мақсаты - балалардың жеке психикалық ерекшеліктері
туралы ақпарат беру. Мұндай ақпарат олармен жұмыс істейтіндерге - мұғалімдер мен ата-
аналарға өте пайдалы.
2024-2025 оқу жылының бірінші жартыжылдығында оқыту барысында балалардың
психологиялық дамуын бағалау әдістері қолданылды.
Кешенді жүйелі психодиагностиканы жүргізу мектептегі тәрбие жұмысының тиімділігін
балалардың психологиялық дамуында алға жылжуына қаншалықты ықпал ететіндігі
тұрғысынан бағалауға мүмкіндік береді.
Алынған деректер бізге келесі жұмыстарды құруға мүмкіндік берді:
- түзету және дамыту сабақтарын қажет ететін «тәуекел тобындағы» оқушыларды
анықтау;
- жеке және топтық түзету-дамыту сабақтарын өткізу;
- оқушылармен өзара әрекеттесу бойынша мұғалімдер мен ата-аналарға ұсыныстар
дайындау.
Бұл бағытты жүзеге асыру үшін келесі диагностикалық шаралар жүргізілді.
- Проективті әдістемені өткізу: «Жануарлар мектебі» (1 сынып)
- Мектепке бейімделу тесті: «Түстер» әдісі, «Күн, бұлт, жаңбыр» әдісі (1 сынып)
- өзін-өзі бағалау «Баспалдақ» Т.Д.Марцинковская (1 сынып)
- Мектептегі тестФиллипс мазасыздануы (5 - 6 сыныптар);
- Лусканованың «Мектеп мотивациясының скринингі» (5 сынып)
- Карпова Г.А. «Оқыту мотивациясы» сауалнамасын орындау Мотивациялық саланы зерттеу (6-8
сыныптар).
-«Психикалық жағдайды өзін-өзі бағалау» диагностикасын өткізу (Эйзенк бойынша) (7-11
сыныптар)
Қорытынды: Жүргізілген психодиагностикалық жұмыстарды бағалай отырып, қол жетімді
әдістер мен өзіміздің кәсіби біліміміз студенттерде кездесетін әртүрлі проблемалар мен
бұзылуларды дәл және толық анықтауға мүмкіндік береді деп қорытынды жасауға
болады.Диагностикалық жұмыс оқушылардың психикалық дамуындағы сапалық өзгерістерді
дер кезінде есепке алуға және бақылауға, олардың жас және жеке ерекшеліктерін білуге
мүмкіндік береді және осының негізінде педагогикалық ұжымға оқу-тәрбие жұмысының
құралдары мен әдістерін пайдалануға көмектесуге мүмкіндік береді. максималды тиімділік.
Түзету және дамытушылық іс-әрекеттер
Түзету-дамыту жұмыстары баланың дамуына ықпал ету, оның ішкі мүмкіндіктерін жүзеге
асыруға жағдай жасау, оның дамуына кедергі келтіретін ауытқуларды жеңуге және орнын
толтыруға көмектесу мақсатында жүргізілді. Түзету жұмыстары балалардың жас
ерекшеліктеріне, олардың онтогенезінің бұзылыстарының сипатына байланысты
ерекшеліктеріне және диагностикалық тексерулердің нәтижелеріне негізделді.
 
 
 
Топтық дамыту жұмыстары 1-11 сынып оқушыларымен жүргізілді және оқушылардың
бойында когнитивтік, эмоционалдық-мінез-құлық және коммуникативті салалардағы
қиындықтарды жеңу және сәтті бейімделу үшін қажетті қасиеттерді дамытуға, стресспен
күресу әдістерін және өзін-өзі арттыруға бағытталған. -құрмет. Түзету-дамыту сабақтарының
негізгі тақырыптары:
алаңдаушылық деңгейін төмендету;
эмоционалдық жағдайды түзету;
қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
өзін-өзі бағалаудың артуы
дамытустресске төзімділік
Психодиагностикалық іс-шаралардың нәтижелері бойынша, сондай-ақ ата-аналар мен
мұғалімдердің өтініші бойынша жеке және топтық түрде түзету-дамыту жұмыстары жүргізілді:
1. Бірінші сынып оқушыларының оқу іс-әрекетін меңгеруінің танымдық процестері мен
психологиялық алғышарттарын дамыту: 2024-2025 оқу жылының бірінші
жартыжылдығында 4 Кімгетүзету-дамыту іс-шаралары:
-Бейімделу ойындары
-«Мектеп өмірімен таныстыру. Мінез-құлық ережелерімен танысу»
- «Денсаулыққа саяхат» тренинг сабағы
-Неліктен мектепке бару - жаңа мәртебені білу. Психологиялық сынып сағаты
- Мен мектеп оқушысымын. Психологиялық сынып сағаты
2.Бейімделу тренингі. Мақсаты 5-сынып оқушыларының жалпы білім беретін
мектептегі оқу жағдайына бейімделу кезеңінде психологиялық-педагогикалық қолдау
көрсету. 4 сабақ өткізілді
- «Мен бесінші сынып оқушысымын!» ойыны. Мектептегі алаңдаушылықты, әлеуметтік
бейімделуді түзету
- «Қарым-қатынас жасауды үйрену» 1 СПР аясындағы тренинг
-«Көңілді қыздыру» тақырыбына логикалық есептер шығару бойынша дамытушылық
сабақ.
- «Өзіңді таны»
3. 8-11 сыныптар арасында есте сақтаудың, қайта жаңғыртудың тиімді әдістерін үйрету,
эмоциялық өзін-өзі реттеу дағдыларына үйрету бойынша түзету-дамыту сабақтары. 11
сабақ өткізілді.
- Өмірлік басымдықтар, құндылықтар тақырыбы бойынша тренинг элементтерімен
әңгімелесу Репродуктивті денсаулық туралы білімді анықтау
- «Жеке бас гигиенасын» дамыту. сынып
-«Өмірдегі табыс» дамыту. сынып
-Қатыгездік пен зорлық, оларға қалай қарсы тұру керек. Психо. сынып сағаты
-Мен жеке тұлғамын. Психо. сынып сағаты
- Мен және менің болашақ мамандығым. Психо. сынып сағаты
- Психо өсу қарсаңында. сынып сағаты
- Қақтығыс және оны шешу Психо. сынып сағаты
- Менің өмірім Психоды бағалайды. сынып сағаты
- Ертеңгі жол. Кәсіби өзін-өзі анықтау психикасы. сынып сағаты
- Психо өмірінің түстері. сынып сағаты
4. Біліктілікті арттыру мектебі аясында ата-аналармен және мектеп мұғалімдерімен
келесі сабақтар өткізілді:
-5-6 сынып ата-аналарымен «Отбасы мен үшін...» тренингі
- Мұғалімдермен «Мұғалімдердің кәсіби шаршауының алдын алу» тренингі
- Бастауыш сынып ата-аналарына арналған «Менің отбасым тренингі».
 
 
 
5. Мақсатпенөзіне және басқа адамдарға оң көзқарасты ынталандыру; оқу іс-әрекеті
туралы ой елегінен өткізуді, өз сұрақтарын, қиындықтарға тап болған кезде өз тұлғасының
ерекшеліктерін түсінуді, оларды жеңуді үйренуді; Өзін-өзі дамытуға қажеттілікті
қалыптастыру үшін мектепте Психологиялық клуб жұмыс істейді. Үйірме құрамында 6-сынып
оқушылары бар.
3 сабақ өткізілді:
-Орнату сабағы.Клубқа қосылу рәсімі
- «Біз көппіз» психологиялық тренингі
- жеке тұлғаның ерекшеліктері (темперамент түрлері және олардың ерекшеліктері,
акцентуациялар және олардың ерекшеліктері, қабілеттері)
6. Орта және жоғары сынып оқушыларының өзін-өзі бағалауды,
эмоционалды бақылауды, жеке қасиеттерін зерттеуді дамыту сабақтары.
Сабақтар әртүрлі жаттығуларды қамтыды: дамытушылық, ойын, сурет салу және басқа
тапсырмалар, сонымен қатар релаксация әдістері.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы, өзін-өзі реттеуі, зейінін, ойлауын, есте сақтауын
дамытуда оң динамика анықталды.
Қорытындылар Жалпы балалармен жүргізілетін топтық және жеке дамыту жұмыстарын
айтарлықтай табысты деп санауға болады. Студенттермен жүргізілген түзету жұмыстары
бағдарламалардың құрылымында және әдістемелік құрал-жабдықтарда кейбір кемшіліктерді
анықтап, сол арқылы түзету жұмыстарын одан әрі жетілдірудің негізгі бағыттарын айқындады.
Кеңес беру бағыты(санат бойынша жүргізілген барлық кеңес беру жұмыстарын сипаттаңыз)
Осы бағытта келесі жұмыстар атқарылды:
- студенттерді оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша оқытушылармен кеңестер;
- мектеп оқушыларын тәрбиелеу, эмоционалдық дамыту, оқыту мәселелері бойынша,
сондай-ақ балалардың мектепке дайындығы мәселелері бойынша ата-аналармен кеңестер;
- оқуда қиындықтар мен қиындықтарды анықтаған мұғалімдермен және оқушылардың
ата-аналарымен кеңесу;
- сыныпта және жанұяда тұлға аралық қарым-қатынас мәселесі бойынша оқушылармен
және олардың ата-аналарымен кеңестер;
- топтық психодиагностика нәтижелері бойынша консультациялар.
Кеңес беру барысында проблеманы және оның себептерін анықтау үшін қажет болған
жағдайда диагностика, негізінен проекциялық әдістерді, диагностикалық әңгімелесу мен
бақылауды қолдана отырып жүргізілді. Осылайша, психологиялық көмек көрсетіліп, адамның
жеке ерекшеліктеріне, оның нақты мүмкіндіктеріне бағытталған, сонымен қатар студенттерге,
олардың ата-аналарына (заңды өкілдері), педагогикалық ұжымға психологиялық кеңес беру
арқылы дамыту, тәрбиелеу және оқыту мәселелері бойынша көмек көрсетілді.
2024/25 оқу жылының бірінші жартыжылдығында осы бағытта 12 іс-шара әзірленіп,
өткізілді:
1. Мұғалімдермен жеке консультациялар –2.
2. Ата-аналарға арналған жеке консультациялар –2.
3. Жеке және топтық консультациялароқушылар – 8
Консультациялардың негізгі тақырыптары: «Оқу мотивациясы», «Сыныптағы
тұлғааралық қарым-қатынас», «Конфликті жағдайды шешу», «Диагностикалық нәтижелер»,
«Жасөспірімдік кезеңнің психологиялық ерекшеліктері», «Эмоционалдық жағдайды бақылау».
 
 
 
Жалпы алғанда, 2024-2025 оқу жылында жүргізілген консультативтік-кеңес жұмыстары
айтарлықтай нәтижелі болды және консультативтік қызметтің барлық қажетті міндеттерін
шешуге мүмкіндік берді деп санауға болады.
Профилактикалық іс-шаралар
S cшыршаю nжоғарырақI оқушылардың, мұғалімдердің және ата-аналардың психологиялық
мәдениеті, құрубілім беру ұйымдарыстуденттердің психологиялық саулығын қалыптастыру
және сақтау шарттары «Психологиялық-педагогикалық қызмет» апталығы өтті
.Апталық аясында келесі іс-шаралар өткізілді:
- PPS апталығының ашылуына арналған салтанатты сап түзеу
- «Психология апталығы» ақпараттық стенді
- 1-11 сыныптар арасында «Кемпірқосақ апталығы» акциясы.
- «Жақсы көңіл-күй комиссиясы».
-«Зорлық-зомбылыққа қалай қарсы тұру керек» тренингі
-«Жақсы тілектер қабырғасы» акциясы
-Квест «Психология құпиялары»
- арналған салтанатты сапүшін«ППС» апталығының жабылуы
Бұл іс-шаралар білім берудің әртүрлі деңгейіндегі оқушыларды психологиялық тәрбиелеу және
алдын алуға бағытталған. Психология апталығы өте оқиғалы және түрлі-түсті болды, балалар
әртүрлі эмоцияларға ие болды, топта өзара әрекеттесу және бірлесіп жұмыс жасауды үйренді.
Оқу іс-әрекеті
Тәрбие жұмысы үшін мен келесі міндеттерді қойдым:
- оқушылардың психикалық денсаулығын сақтау және нығайту;
- әрбір студентке оның өзін-өзі дамыту перспективасында қолдау көрсету;
- барлық деңгейдегі тұлғааралық және топ ішілік қарым-қатынастарды дамыту;
- оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын енгізуге байланысты мұғалімдер мен
ата-аналарға ақпараттық-әдістемелік қолдау көрсету.
«Психологиялық тәрбие» бағыты бойынша мұғалімдер мен ата-аналарға ұсыныстар
дайындалып, шығарылды.
Негізгі тақырыптар:
- 1 және 5 сыныптарда бейімделу;
- мазасыздық, суицидке бейімділік,
- жасөспірімдік кезеңнің ерекшеліктері;
- оқушылардың агрессивтілігі және т.б.
Оқу жылы ішінде педагогикалық психолог психологиялық білім беру бойынша жұмыс
жасайды, оның міндеттерінің бірі психологиялық мәдениетті қалыптастыру және оқу-тәрбие
үдерісіне барлық қатысушылардың психологиялық білімдерін қажет етеді.
- «Арнайы білім беретін балалардың психологиялық ерекшеліктері» Директормен
кездесуде сөйлеген сөз
- қойылымата-аналар жиналысы «Балалардың психологиялық қауіпсіздігі: жағдайлары
мен тәуекелдері»
- «Бейімделу кезеңінің ерекшеліктері» (1, 5, 10 сыныптар) пед. Консилиум
- «Бейімделу кезеңінің ерекшеліктері» (1, 5, 10 сыныптар) ата-аналар жиналысында сөз
сөйлеу
Оқу жылында психологиялық білімдерді пайдалана отырып, мектеп өмірінің тақырыптық
стендтері құрастырылады және жаңартылады.
 
 
 
Осылайша, оқу-тәрбие үрдісіне қатысушылардың барлығында психологиялық білімге
деген қажеттілік және оны өз дамуының мүддесінде пайдалануға деген ұмтылыс пайда болды.
Қорытындылар:
Орындалған жұмыстарды талдау мектеп психологының жұмысының дұрыстығын
көрсетеді. Барлық жұмыс нәтижелері 2024-2025 оқу жылына арналған жұмыс жоспарына,
жұмыстың алға қойылған мақсаттары мен міндеттеріне, сонымен қатар барлық бағыттар
бойынша сәйкес келеді.
Педагог-психолог денсаулық сақтау технологияларын қолданды: автотренинг, релаксация
және т.б.
Жүргізілген жұмыстар өзіміздің кәсіби мүмкіндіктерімізді анықтауға, сонымен қатар
болашақта өз қызметімізді жүзеге асырудың және кәсіби өсудің негізгі жолдарын анықтауға
мүмкіндік берді.
Психологиялық-педагогикалық іс-әрекеттегі басты қиындық уақыт табу болып табылады,
өйткені мектеп күнінде оқушылар психологиялық-педагогикалық іс-әрекеттерді қосу өте көп
еңбекті қажет ететін сабақ кестесіне, оқу сағаттарына сәйкес оқиды. Бұл іс-шараларды
сабақтан тыс уақытта жүзеге асыру уақыт ресурстарымен байланысты қиындықтарды жояды,
алайда, барлық студенттер түстен кейінгі уақыттағыдай белсенді жұмыс істей алмайды, кейбір
студенттердің оқуға деген ынтасы төмендейді;
Атқарылған жұмысты қанағаттанарлық деп есептеп, жинақталған тәжірибені келесі оқу
жылында пайдалануға ниеттемін.
Жылдар «Үздік
психолог»
байқауы
«Үздік психолог
кабинеті»
байқауы
Жарияланымда
р
Спектакльдер
(аудандық,
облыстық,
республикалық
)
Авторлық
жобалар
Семинарларға,
конференцияла
рға қатысу,
вебинарлар,
жарыстар
Еск
Толық аты-жөні Толық аты-жөні Толық аты-жөні Толық аты-жөні Толық аты-жөні Толық аты-жөні Тол
2022-2023 - - - - - - -
2023-2024 жж - - - - - - -
2024-2025 жж
(1
жартыжылдық)
- - - Облыстық ҚМО-
да сөйлеген сөз
Гребенщикова
А.Н.
- Республикалық
«Қауіпсіз
интернет»
байқауы, 2-
дәрежелі диплом
 
Жаңартылған күні: 25.12.2024 13:45
Құрылған күні: 25.12.2024 13:45

Текст